SKRAVLETRÅD ❤

Så bra at det går oppover! Virker som dere har vært litt i samme situasjon som oss da. Det er godt når ting endelig går som det skal, og både mor og baby er fornøyd :D
Hadde det slik vi også, han la ikke godt nok på seg synes hs (og va liten i utgangspunktet til å være fullbåren). La på seg somregel rundt 100gr i uken i starten. Når vi begynte å gi mme også (jeg delammer) så begynte han å legge på seg mellom 150 og 230 gr i uken. Til og med da var ikke hs fornøyd i starten fordi han lå under linjene på vektkurven. Er først nå hun er fornøyd når han har passert ihverfall den nederste linjen.
 
Ser førstemann er flyttet inn på januar 2016, sprøtt hvor fort tiden går..synes ikke det er lenge siden vi første flyttet inn her:)
 
Ser førstemann er flyttet inn på januar 2016, sprøtt hvor fort tiden går..synes ikke det er lenge siden vi første flyttet inn her:)
Satt igår og så på bilder fra når vi nettopp var kommet hjem fra sykehuset. Han var så liten og føler bare det er lenge siden. Tiden går aaaaltfor fort. Min blir 4 måneder nå 30. april
 
I natt sove alle i dobbeltsengo.. ♥:) ingen feber,men tøtto treng mammen litt meir merka eg..♥
 
Sku no berre mangla ♥ so trur eg mammen treng da nesten lika mykje.... :p
Skjønner. :) Jeg har tatt lillesnuppa over i senga til meg utpå natta de siste nettene hvis hun har vært urolig, må si det er jo veldig koselig - selv om vi driver og prøver å få henne til å sove alene for tida og det absolutt er ei ønska utvikling!! Men nesten rart og litt tomt å sove alene i senga første del av natta, hehe... :p har jo hatt henne tett inntil meg hver natt i over 3 mnd. Krever litt tilvenning fra mammans side og å endre på det. ;)
 
Last edited:
Skjønner. :) Jeg har tatt lillesnuppa over i senga til meg utpå natta de siste nettene hvis hun har vært urolig, må si det er jo veldig koselig - selv om vi driver og prøver å få henne til å sove alene for tida og det absolutt er ei ønska utvikling!! Men nesten rart og litt tomt å sove alene i senga første del av natta, hehe... :p har jo hatt henne tett inntil meg hver natt i over 3 mnd. Krever litt tilvenning fra mammans side og å endre på det. ;)

Word! Heilt rart å kunna snu seg i sengo!:p gubben syntes vertfall da e veldi greit at ho e begynt å lika voggo,men trur han skjønne behovet no heldigvis! :)
 
Ho e ikkje oppi 74 på anna enn pysj te no, men i den farten ho har hatt tenkte eg å vera litt føre var!:p ho bruke mest 68.. Enn so lenge! :p
Hehe, her også går det i 68, og enkelte av plaggene (spesielt heldresser i bomull) begynner å bli knappe... så blir nok 74 på denne frøkna også snart! Vi har aaaltfor mange klær i små str, noe har hun ikke fått brukt engang før det ble for smått. Heldigvis mye arva, da...
 
Hehe, her også går det i 68, og enkelte av plaggene (spesielt heldresser i bomull) begynner å bli knappe... så blir nok 74 på denne frøkna også snart! Vi har aaaltfor mange klær i små str, noe har hun ikke fått brukt engang før det ble for smått. Heldigvis mye arva, da...

Heh.. Godt da ikkje berre e Sara!:p dei veks heilt utruli fort! Eg fekk ikkje me meg 62 ein gong, den va ho sovidt innom!:p her og e mykje arva, og ho har ikkje brukt mesteparten! :eek: men ser for meg da kanskje blir litt mindre i skuffene no ittekvart.. Kanskje?!...:p
 
Heh.. Godt da ikkje berre e Sara!:p dei veks heilt utruli fort! Eg fekk ikkje me meg 62 ein gong, den va ho sovidt innom!:p her og e mykje arva, og ho har ikkje brukt mesteparten! :eek: men ser for meg da kanskje blir litt mindre i skuffene no ittekvart.. Kanskje?!...:p
Ja, helt utrolig hvor fort klær blir små! At det går an å vokse så fort... Og ja, tror jeg har et litt mer realistisk bilde av hvor mye klær en knøtt trenger nå, og ikke minst hvilke typer klær! Er jo ikke så greit å vite før man står i det! :)
 
Back
Topp