Ja vi får høre hva hun sierVel kommer Ann på hvor presist nesten er da
Ellers så teller det kanskje med noe jeg ikke ser?
Uansett, synes det er spenstig på så kort tid [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi får høre hva hun sierVel kommer Ann på hvor presist nesten er da
Ellers så teller det kanskje med noe jeg ikke ser?
Uansett, synes det er spenstig på så kort tid [emoji14]
Appen trenger vel en dag til på å oppdatere seg slik som med skjult her [emoji14] ellers hadde jeg startet mangeNei, men alt hjelper![]()
Imorgen blir en lang dag på sykehuset for meg, så får ikke skravlet noe selv[emoji14]
Tipper du har hoppet oppHåper jeg har klart å skravle meg noen plasser til opp på listen hvertfaller ganske tett å få innlegg som skiller
blir spennende å se senere
får ikke sett på telefonen bare på iPaden å den ligger å lader
![]()
Oppfølging og utredning for kreft også rutinetime hos nevrolog [emoji14] blir en lang og kjedelig dagHva skjer?![]()
Oppfølging og utredning for kreft også rutinetime hos nevrolog [emoji14] blir en lang og kjedelig dag
Tipper du har hoppet opp![]()
Åhh NiceFaktisk hoppet helt opp til plass 38fornøyd med den ja
![]()
Du er flinkJeg bør egentlig det jaføler hvertfall jeg har skravlet mye når jeg har vert her
![]()
Ja og høyere kommer jeg ikkeDet er bra jobbet det![]()
![]()
Ja og høyere kommer jeg ikke
Ja HeheDet er de samme gammle som ligger der endade holder jammen koken
![]()
Ikke hatt kreft, men de mistenker det. Selv tror jeg ikke jeg har kreft, så tar det ikke så tungt [emoji14] slår ut negativt på alt sett bort i fra forhøyede markører på blodprøver. Nå blir det i trommelen for å lete etter det som ikke finnesPå deg? Uff har du hatt kreft? Hørtes ikke noe Serlig gøy ut nei. Blir vell mye venting mellom timene
Ikke hatt kreft, men de mistenker det. Selv tror jeg ikke jeg har kreft, så tar det ikke så tungt [emoji14] slår ut negativt på alt sett bort i fra forhøyede markører på blodprøver. Nå blir det i trommelen for å lete etter det som ikke finnesblir vel 5-6 timer der totalt imorgen
Ja, heller det enn å bare bli feid under teppet som ingenting også plutselig var det noe allikevelAhamen det er godt de vill sjekke alt da
![]()
Ja, heller det enn å bare bli feid under teppet som ingenting også plutselig var det noe allikevel![]()
![]()