Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og på termin: Vis vedlegget 221232
Hvis jeg ikke tar helt feil blir det 953
Ja, skulle ønske det var oppdateringer på forumet. Synes det er fryktelig uoversiktlig...Bare synd vi ikke vet hvordan de andre ligger an
Jeg og. Konkurannse skal jo fenge litt. Gire opp. Så det bør kommeJa, skulle ønske det var oppdateringer på forumet. Synes det er fryktelig uoversiktlig...
Bare synd vi ikke vet hvordan de andre ligger an
Mhm helt enig derHelt sant. Håper de viser til noe tall der så vi vet om det er håp eller ikke
Åh hva metode?Synes også de kunne regnet en vinner ut ifra metoden jeg nevnte på skjult, for å gjøre det mer rettferdig [emoji14]
Synes også de kunne regnet en vinner ut ifra metoden jeg nevnte på skjult, for å gjøre det mer rettferdig [emoji14]
Prosentberegninger av antall deltakere mot antall innlegg, poster osv.er eneste rettferdige måten jeg kan se de finne en verdig vinner. Våres 9 stk mot 20+ som skravler konstant kan ikke vinne logistisk sett. Folk her har jo barn, jobb, husarbeid, barn som må hentes og fraktes, og søvnbehov [emoji14] hadde vi vært i permisjon hele gjengen, eller sykmeldte eller noe, så hadde det vært noe annetÅh hva metode?
Det er sant ville vært rettferdigProsentberegninger av antall deltakere mot antall innlegg, poster osv.er eneste rettferdige måten jeg kan se de finne en verdig vinner. Våres 9 stk mot 20+ som skravler konstant kan ikke vinne logistisk sett. Folk her har jo barn, jobb, husarbeid, barn som må hentes og fraktes, og søvnbehov [emoji14] hadde vi vært i permisjon hele gjengen, eller sykmeldte eller noe, så hadde det vært noe annet
Weee så braOh, jeg har en plassering Hadde ikke trodd det.. skal skravle mer idag!
Skal visst komme en oppdatering på snap ila dagen
Mhm veldigSå bra
Mhm veldig
Ja samme herEr veldig nysgjerrig på hvor vi ligger hen i løypa
Ja samme her