Ja vi får høre hva hun sier håpe vi klarer topp 3Vel kommer Ann på hvor presist nesten er da
Ellers så teller det kanskje med noe jeg ikke ser?
Uansett, synes det er spenstig på så kort tid [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi får høre hva hun sier håpe vi klarer topp 3Vel kommer Ann på hvor presist nesten er da
Ellers så teller det kanskje med noe jeg ikke ser?
Uansett, synes det er spenstig på så kort tid [emoji14]
Appen trenger vel en dag til på å oppdatere seg slik som med skjult her [emoji14] ellers hadde jeg startet mange var innom lek og bilde forumet her og fikk inspirasjon til noe gøye tidsfordriv i nattNei, men alt hjelper
Imorgen blir en lang dag på sykehuset for meg, så får ikke skravlet noe selv [emoji14]
Tipper du har hoppet oppHåper jeg har klart å skravle meg noen plasser til opp på listen hvertfall er ganske tett å få innlegg som skiller blir spennende å se senere får ikke sett på telefonen bare på iPaden å den ligger å lader
Oppfølging og utredning for kreft også rutinetime hos nevrolog [emoji14] blir en lang og kjedelig dagHva skjer?
Oppfølging og utredning for kreft også rutinetime hos nevrolog [emoji14] blir en lang og kjedelig dag
Tipper du har hoppet opp
Åhh Nice jeg er på 4Faktisk hoppet helt opp til plass 38 fornøyd med den ja
Du er flinkJeg bør egentlig det ja føler hvertfall jeg har skravlet mye når jeg har vert her
Åhh Nice jeg er på 4
Ja og høyere kommer jeg ikkeDet er bra jobbet det
Ja og høyere kommer jeg ikke
Ja HeheDet er de samme gammle som ligger der enda de holder jammen koken
Ikke hatt kreft, men de mistenker det. Selv tror jeg ikke jeg har kreft, så tar det ikke så tungt [emoji14] slår ut negativt på alt sett bort i fra forhøyede markører på blodprøver. Nå blir det i trommelen for å lete etter det som ikke finnes blir vel 5-6 timer der totalt imorgenPå deg? Uff har du hatt kreft? Hørtes ikke noe Serlig gøy ut nei. Blir vell mye venting mellom timene
Ikke hatt kreft, men de mistenker det. Selv tror jeg ikke jeg har kreft, så tar det ikke så tungt [emoji14] slår ut negativt på alt sett bort i fra forhøyede markører på blodprøver. Nå blir det i trommelen for å lete etter det som ikke finnes blir vel 5-6 timer der totalt imorgen
Ja, heller det enn å bare bli feid under teppet som ingenting også plutselig var det noe allikevelAha men det er godt de vill sjekke alt da
Ja, heller det enn å bare bli feid under teppet som ingenting også plutselig var det noe allikevel