skravleglade novemberdamer

Og nå er jeg hjemme og er KVALM :D Så glad :D
Rart hvor glad man kan bli over å være kvalm ^-^

Er ikke det selv, kanskje litt uggen at best. Men snakket med søsteren min som sa hun ikke hadde vært kvalm under første svangerskapet sitt - i det hele tatt :p
Menmen
 
Hehe ja er rart med den kvelden :) når jeg sje den så plager den men når jeg ikke har den så savner jeg den :p hehe men her kommer den ikke på morningen.. Den kommer snilende rundt disse tider
 
I dag har jeg shoppet litt babyklær... Etter at jeg var å tok ny hcg-prøve fordi jeg er redd for å miste :p ikke så logisk, men det føltes veldig rett der og da;) Bittesmå myke og gode hverdagsklær i hvitt og grått :Heartred

Så koselig :D Gleder meg til å handle litt igjen selv, men det blir nok ikke noe før etter ordinær ul :) Husker jeg fikk aaaamok med babyshoppingen på samme tidspunktet til eldstesnuppa ;D haha.
 
Så koselig :D Gleder meg til å handle litt igjen selv, men det blir nok ikke noe før etter ordinær ul :) Husker jeg fikk aaaamok med babyshoppingen på samme tidspunktet til eldstesnuppa ;D haha.
Hehe her har jeg alltid kjøpt noe ette oul ( ett plagg å to i blått eller rosa )

Jeg har litt babyklær etter de to andre å jeg har allerede vert å kikka å drømt meg bort oppi de eskene :p
 
Har ikke tenkt å starte shoppingen riktig enda, men trengte en positiv boost fordi jeg var så redd. Går bedre nå selv om jeg ikke vet svaret på prøven. Jeg føler meg gravid og da må jeg vel være det?
 
Har ikke tenkt å starte shoppingen riktig enda, men trengte en positiv boost fordi jeg var så redd. Går bedre nå selv om jeg ikke vet svaret på prøven. Jeg føler meg gravid og da må jeg vel være det?
Da er du det :D
Å syntes du gjorde helt rett i å kjøpe litt :) kjøpte å baby tøfler til første mann lenge før jeg var 12 uker :p de var jo så søte :D
 
Har ikke tenkt å starte shoppingen riktig enda, men trengte en positiv boost fordi jeg var så redd. Går bedre nå selv om jeg ikke vet svaret på prøven. Jeg føler meg gravid og da må jeg vel være det?

Såklart!!! ;D

Og veldig stas å kjøpe de første tingene til småttisen <3
 
Blir rart å besøke helsestasjonen med minsta i dag for førskole kontroll å vite at innen året er omme sitter jeg der med ett lite knøtt å :D :D
 
Blir rart å besøke helsestasjonen med minsta i dag for førskole kontroll å vite at innen året er omme sitter jeg der med ett lite knøtt å :D :D
Veldig koselig tanke.

Ellers fikk jeg bekreftet i dag at jeg virkelig er ett rotehue.. har fri i dag og skal være hele dagen med min bestevenninne. Gjett hvem som presterer i å møte opp halvannen time før avtalt tid... fint at sola et ute, gjør ventingen litt hyggeligere :p
 
Veldig koselig tanke.

Ellers fikk jeg bekreftet i dag at jeg virkelig er ett rotehue.. har fri i dag og skal være hele dagen med min bestevenninne. Gjett hvem som presterer i å møte opp halvannen time før avtalt tid... fint at sola et ute, gjør ventingen litt hyggeligere :p
Haha jaja det var nå godt det var den veien å ikke andre veien da :p kjipt å komme så mye forseint :)

Du får nyte sola :D å kose deg masse når venninna de kommer :D
 
Litt sånn fredag den 13. her.. Får ikke svar på hcg prøven min i dag allikevel pga blundert på sykehuset, gått hele dagen og nervet for svaret :p
Men i kveld skal jeg og lillesøs ha kosemosekveld med god mat, snop og film:) Mannen er dratt på guttetur, hundene ligger og sover, fornøyd etter lang tur. Huset er shinet, bare nye sengeklær som mangler. Jeg er litt sur og emosjonell i dag, kvalm hele morgenen, men nå har det gitt seg :)Satser på en lysere kveld;)

Hva skal jentene gjøre i helga da?
 
Litt sånn fredag den 13. her.. Får ikke svar på hcg prøven min i dag allikevel pga blundert på sykehuset, gått hele dagen og nervet for svaret :p
Men i kveld skal jeg og lillesøs ha kosemosekveld med god mat, snop og film:) Mannen er dratt på guttetur, hundene ligger og sover, fornøyd etter lang tur. Huset er shinet, bare nye sengeklær som mangler. Jeg er litt sur og emosjonell i dag, kvalm hele morgenen, men nå har det gitt seg :)Satser på en lysere kveld;)

Hva skal jentene gjøre i helga da?
Ikke bedre her.. Oljearbeideren min går ned i lønn :/ bah men men vi klarer oss likevel :)

Her blir det ut på shopping etter middagen :) å så må vi hente posten til svigers :)
I morgen er det spa å kjæreste kos :)
 
Ikke bedre her.. Oljearbeideren min går ned i lønn :/ bah men men vi klarer oss likevel :)

Her blir det ut på shopping etter middagen :) å så må vi hente posten til svigers :)
I morgen er det spa å kjæreste kos :)
Det hørtes ut som en fin helg, til tross for at det ikke ble Paris. Men Paris er på samme plass og 6 uker ;)
 
Skal forberede første ferietur som familie på tre i neste uke ☺ Tur med Hurtigruta ☺ Ellers blir det sikkert litt soving, jeg er så trøtt :p Og det lar seg fint kombinere med 4mnd baby som mister smokken i eningen på natta ☺
 
Det hørtes ut som en fin helg, til tross for at det ikke ble Paris. Men Paris er på samme plass og 6 uker ;)

Det er MEG som skulle til Paris ;D Men det er så sant, så sant! Paris kan vente.. :) :)
 
Fredag den 13. her og!

- måtte avlyse tur til Paris
- betalte 1000,- mer enn jeg trodde jeg skulle hos frisøren (3000,- !!! Wow..)

Hmmm, var noe mer, men er så distré for tiden at jeg allerede har glemt det :p

Over NÅ da! Sofakos med sambo + mams & paps som er på besøk etter et deilig måltid på Tijuana på Majorstua :)
 
3000??? :eek: hva i all verden var det du fikk gjort da? :)

Stripa håret (måtte blande ny 3 ganger da..), klippa, minicolor + hårkur.. Betalte ca 2000;- for samme behandling i Kristiansand da jeg bodde der før, men andre priser her på Østlandet tydeligvis :p
 
Back
Topp