skravleglade novemberdamer

Fytti grisen, den kvalmen kom jo som ei klokke på samme tid som med storesøstra.. I uke 7. Begynte for 2 dager siden, idag kasta jeg opp med en gang jeg våknet, haaaater det! Sist kasta jeg opp helt til siste dagen, og det bare gidder jeg ikke denne gangen altså :p
 
Ja men da er du et godt stykke på vei :) Gratulerer!! Ja er noe med den betryggelsen symptomer gir..men da er du forbi da du mistet sist og det er jo veldig bra!
Ja prøver å tenke sånn jeg også, bare at sist så mistet jeg med MA og da merker man det ikke... man tror liksom alt er bra også er det ikke det likevel. Jeg er nå bare 4+4, men testet positivt fra 10 dpo :) venter du første eller har du barn fra før?
Var også MA i mitt tilfelle - oppdaget nesten en mnd etter. Er vel også litt derfor at jeg (som deg) gjerne hadde hatt en ekstra dose symptomer - for å være sikker ;)

Oj, stilig med positiv test så tidlig!Hadde så å si ingen tegn før uke 6 - bortsett fra at jeg sovnet på sofaen rett som det var (når jeg ellers satt fint til vel over 12 :p).
Krysser fingrene for at spira sitter godt fast for deg - får du noen ekstra oppfølgning mtp historikk?
 
Fytti grisen, den kvalmen kom jo som ei klokke på samme tid som med storesøstra.. I uke 7. Begynte for 2 dager siden, idag kasta jeg opp med en gang jeg våknet, haaaater det! Sist kasta jeg opp helt til siste dagen, og det bare gidder jeg ikke denne gangen altså :p
Usj - høres ikke godt ut :/ får håpe du slipper samme kjøret denne gangen!
 
Usj - høres ikke godt ut :/ får håpe du slipper samme kjøret denne gangen!

Ja, krysser fingrene for det! Nå midt på dagen er formen toppers :)
Koser meg med serier imens snuppa er i bursdagsselskap & sambo på jobb.

Hva driver dere med ikveld, damer??
 
Var også MA i mitt tilfelle - oppdaget nesten en mnd etter. Er vel også litt derfor at jeg (som deg) gjerne hadde hatt en ekstra dose symptomer - for å være sikker ;)

Oj, stilig med positiv test så tidlig!Hadde så å si ingen tegn før uke 6 - bortsett fra at jeg sovnet på sofaen rett som det var (når jeg ellers satt fint til vel over 12 :p).
Krysser fingrene for at spira sitter godt fast for deg - får du noen ekstra oppfølgning mtp historikk?
Ja forstår det. Er så ekkelt med MA at man ikke merker noe et galt før man ser det på ul.
Ja, har aldri før fått positiv test så tidlig før.. alltid 3-4 dager etter ikm, men tar d som er bra tegn :)
Joda får god oppfølging på fertilitetSklinikken; ukentlige ul fra uke 7, sykmelding og medisiner. Og kan ringe de når jeg vil og får snakke med en sykepleier.
Har du noen oppfølging mtp. Ma'en?
 
Fytti grisen, den kvalmen kom jo som ei klokke på samme tid som med storesøstra.. I uke 7. Begynte for 2 dager siden, idag kasta jeg opp med en gang jeg våknet, haaaater det! Sist kasta jeg opp helt til siste dagen, og det bare gidder jeg ikke denne gangen altså :p
Kvalmen er kommet hit også:( jeg spyr ikke da, men er kvalm absolutt hele tiden. Var det sist og, skikkelig dritt igrunn:p null matlyst, men samtidig sultfølelse hele tiden:eek:
 
Ja forstår det. Er så ekkelt med MA at man ikke merker noe et galt før man ser det på ul.
Ja, har aldri før fått positiv test så tidlig før.. alltid 3-4 dager etter ikm, men tar d som er bra tegn :)
Joda får god oppfølging på fertilitetSklinikken; ukentlige ul fra uke 7, sykmelding og medisiner. Og kan ringe de når jeg vil og får snakke med en sykepleier.
Har du noen oppfølging mtp. Ma'en?
Oj, så fantastisk oppfølging! Men skjønner at det er kjedelig å vente til første ul ;)

Nei, har (heldigvis?) kun hatt en MA, så det ble avfeid som 'sånn som kan skje" - så krysser fingre for at det går veien denne gangen ^-^
 
Oj, så fantastisk oppfølging! Men skjønner at det er kjedelig å vente til første ul ;)

Nei, har (heldigvis?) kun hatt en MA, så det ble avfeid som 'sånn som kan skje" - så krysser fingre for at det går veien denne gangen ^-^
Ja føler meg godt ivaretatt der heldigvis :)
Ja men da skal det gå bra denne gangen skal du se, veldig få som opplever to på rad. Holder tommelen opp for deg <3
 
Kvalmen er kommet hit også:( jeg spyr ikke da, men er kvalm absolutt hele tiden. Var det sist og, skikkelig dritt igrunn:p null matlyst, men samtidig sultfølelse hele tiden:eek:

Grusomt :S
Har også konstant sultfølelsen! Håper virkelig kvalmen gir seg for oss begge veldig snart!
 
Grusomt :S
Har også konstant sultfølelsen! Håper virkelig kvalmen gir seg for oss begge veldig snart!
Rart, ikke lyst på mat men sulten. Til og med rett etter jeg har spist:p tror det egentlig er kvalme som føles som sult. Hehe.
Ja vi må satse på det!:)
 
Rart, ikke lyst på mat men sulten. Til og med rett etter jeg har spist:p tror det egentlig er kvalme som føles som sult. Hehe.
Ja vi må satse på det!:)
Ille når det går fra for kvalm til å spise til kvalm fordi man ikke har spist...
 
Hvordan kjennes magen deres ut i kveld da jenter? Her er det ekstra mye stikninger og tøying på høyre siden i magen ikveld enda jeg ligger rett ut på sofaen :D godt å kjenne på. Håper spira vokser og blir stooor og sterk ;)
 
Mistet fullstendig lysten på kaffe jeg. Ikke tatt en kopp på tre dager. Har derimot fortsatt lyst på grønn te, men d skal man vel helst ikke drikke,
 
Sliiiiiten - store planer om daff på sofaen når jeg endelig kommer hjem ^-^
 
Trett og sliten, ligger å slapper av på sofan, å prøver å finne energi til å gå å finne meg noen klær jeg kan ha på meg til vi skal ut å spise i kveld.
Skal på China restaurant tror jeg kan ete alt der?
 
Trett og sliten, ligger å slapper av på sofan, å prøver å finne energi til å gå å finne meg noen klær jeg kan ha på meg til vi skal ut å spise i kveld.
Skal på China restaurant tror jeg kan ete alt der?
Vi var på Kina restaurant sist uke. Hadde kylling i karri:D
Serverer de noe biff må den være welldone.
Vet ikke om de kan servere noe spesiell fisk der.
Om du sliter med halsbrann så ville jeg ikke hatt for sterk.
 
Back
Topp