skravleglade novemberdamer

Har du fått gjort alt det mens du er så aktiv på forum? Jeg får ikke gjort noen ting jeg.. Jeg må lære meg å bli mer effektiv..
Haha ja :p men jeg starta tidlig da :) ferdi med å levere barn å handle før kl 8 :) å så med musikken på så går det fort :) men nå etterpå har jeg bare sittet her :p hehe
 
Har ikke det på kaffemaskinen på job, veldig dumt! :whacky011
Har ikke lyst til å avsløre noe så tenker det blir mistenksomt å plutselig begynne å ta med egen kaffe. Hmmmm får fortsette ei stund å prøve å begrense meg. :bounce
Ser den - men kan jo alltid skylde på smak? Vet at en venninne hadde med decaf uten at det var synlig; sa hun var blitt lei smaken på den de hadde på jobben ^-^

Er på jobb, men stalker litt her inne likevel :p
 
Haha ja :p men jeg starta tidlig da :) ferdi med å levere barn å handle før kl 8 :) å så med musikken på så går det fort :) men nå etterpå har jeg bare sittet her :p hehe
Jeg sto opp kl 8, kosa meg med litt frokost, så en kopp te, en time med The Kardashians, en time med "Fødestuen", så klarte jeg å komme meg ut med hundene, og nå har jeg sittet en hel time med paden uten å gjøre NOE fornuftig! Og klokka er 12? Mannen spør alltid "Hva har du gjort i dag" når han kommer hjem. Og jeg har alltid problemer med å svare :D Går stort sett i rydda, støvsugd, lufta hunder og laga middag.... Hvordan blir det med en liten en? Har ikke pussa tenna før mannen kommer hjem fra jobb liksom :D
 
Jeg sto opp kl 8, kosa meg med litt frokost, så en kopp te, en time med The Kardashians, en time med "Fødestuen", så klarte jeg å komme meg ut med hundene, og nå har jeg sittet en hel time med paden uten å gjøre NOE fornuftig! Og klokka er 12? Mannen spør alltid "Hva har du gjort i dag" når han kommer hjem. Og jeg har alltid problemer med å svare :D Går stort sett i rydda, støvsugd, lufta hunder og laga middag.... Hvordan blir det med en liten en? Har ikke pussa tenna før mannen kommer hjem fra jobb liksom :D
Hahaha det føles omtrent slik ja :p men det får du dreisen på :D
Her har jeg jo to fra før, så her må det gjøres unna en del husarbeid. Klesvask må helst settes på minst en gang til dagen. Det er treningsøkt, fjosklær (kun når sambo hjelper en kompis da) våte klær osv osv.. Så det hoper seg veldig fort opp..
Så er spent på hvor mange ganger denne maskinen skal få kjørt seg med en liten baby i tillegg :p driver jo vaskeri :p
 
Vasker mye her og, men det er vel mest fordi vi har to hunder og jeg er hysterisk for hundelukt... :p vasker tepper, hundesenger, gulv og vegger sikkert 2 ganger i uka :p Støvsuger hver dag... Har en schæfer og det lukter hund av han uansett hva jeg gjør!
 
Vasker mye her og, men det er vel mest fordi vi har to hunder og jeg er hysterisk for hundelukt... :p vasker tepper, hundesenger, gulv og vegger sikkert 2 ganger i uka :p Støvsuger hver dag... Har en schæfer og det lukter hund av han uansett hva jeg gjør!
Oj hehe da vasker du mer enn meg :p hehe nå er jo mine så store å flinke at det er kun llesvask jeg merker.. De rydder av bordet selv. Eldste mann rydder alltid ned klærne deres slik at jeg slipper å gå opp rommene er faktisk strøken :eek: eller det ligge 1 stk barbie på gulvet til tuppa på 5 år men det skulle bare mangle :p
Å katten han mister heldigvis ikke pels akkurat nå :p
 
Unger henta, handla en ting jeg glemte, lekser unnagjort, barna sendt med sambo til en bondegård , der de skal mate kuer å sauer :) middagen er ferdig mekka( torskeform med grønnsaker) å står nå i ovnen å koser seg. All klesvask for dagen er bretta å lagt i skapene, å jeg fikk til å med hoppa i dusjen . Nå bare venter jeg på flokken slik at jeg kan få fora dem å dusja dem så blir det bra :p
 
Unger henta, handla en ting jeg glemte, lekser unnagjort, barna sendt med sambo til en bondegård , der de skal mate kuer å sauer :) middagen er ferdig mekka( torskeform med grønnsaker) å står nå i ovnen å koser seg. All klesvask for dagen er bretta å lagt i skapene, å jeg fikk til å med hoppa i dusjen . Nå bare venter jeg på flokken slik at jeg kan få fora dem å dusja dem så blir det bra :p
Oj! Har "bare" vært på jobb (på vei hjem nå) og føler meg nesten litt lite produktiv her ;)
 
Har såååå lyst å stille meg opp på hustaket ( det høyeste punktet her, utenom naboens hus men det hadde ikke tatt seg så bra ut) å skrike : jeg er gravid!!!!!!
Jepp det vill jeg :p så hele byggeplassen jeg bor på hører det :p
 
Har såååå lyst å stille meg opp på hustaket ( det høyeste punktet her, utenom naboens hus men det hadde ikke tatt seg så bra ut) å skrike : jeg er gravid!!!!!!
Jepp det vill jeg :p så hele byggeplassen jeg bor på hører det :p
Tehehe, ja det hadde tatt seg ut ;)

Har du sagt det til noen rundt deg da?
 
Tehehe, ja det hadde tatt seg ut ;)

Har du sagt det til noen rundt deg da?
Ja jeg Har sagt det til noen få :D tre av mine beste venninner ver det :) å en kollega :) klarte ikke holde meg der for hun har termin 5 dager før meg å snakker så åpent om sin :D så spurte jeg om hun hadde noen cravings å da var det bare sunne ting hun kom med. Å da bare datt det ut av meg: æsj sånn har ikke jeg det.. Å da forsto hun det jo :eek:
Men nå håper jeg at jeg klarer å la være å si det til flere :p hoøde ut til ul nå :p
Har du sagt det til noen? :)
 
Ja jeg Har sagt det til noen få :D tre av mine beste venninner ver det :) å en kollega :) klarte ikke holde meg der for hun har termin 5 dager før meg å snakker så åpent om sin :D så spurte jeg om hun hadde noen cravings å da var det bare sunne ting hun kom med. Å da bare datt det ut av meg: æsj sånn har ikke jeg det.. Å da forsto hun det jo :eek:
Men nå håper jeg at jeg klarer å la være å si det til flere :p hoøde ut til ul nå :p
Har du sagt det til noen? :)

Har sagt det til lillesøsteren min og bestevenninnen min som har termin i september. Og mannen så klart ;)

Utover det vil jeg vente ^-^
 
Det ville jeg å men er jammen ikke så lett :p hehe
Nei - helt enig. Har jo mest lyst til å dele med alle.

Men så tar frykten for ny MA eller at noe skal gå galt meg, og mister lysten...

Pluss, litt lyst å se hvor langt det går før noen gjetter det :p
 
Nei - helt enig. Har jo mest lyst til å dele med alle.

Men så tar frykten for ny MA eller at noe skal gå galt meg, og mister lysten...

Pluss, litt lyst å se hvor langt det går før noen gjetter det :p
Akkurat den sjønner jeg :( det kan ikke være lett.
Jeg har vert maks heldig å aldri opplevd det selv. Men er nå livredd for det likevel. Siden det er så vanlig
 
Akkurat den sjønner jeg :( det kan ikke være lett.
Jeg har vert maks heldig å aldri opplevd det selv. Men er nå livredd for det likevel. Siden det er så vanlig
Bah, det er visst vanlig å stesse, men i all sannsynlighet vil det gå bra :)

Må bare gjenta det ofte nok :p
 
I dag har jeg shoppet litt babyklær... Etter at jeg var å tok ny hcg-prøve fordi jeg er redd for å miste :p ikke så logisk, men det føltes veldig rett der og da;) Bittesmå myke og gode hverdagsklær i hvitt og grått :Heartred
 
Back
Topp