Kom hjem fra pappa i dag. Han dro til Thailand i dag..
Vi har fikset litt i stua, med gardiner, nytt teppe og puter...
Er såå sliten... Så har begynt å ta vitaminer/jern hver dag. Se om det hjelper
Ha en flott kveld![]()
![]()
![]()
![]()
Sååååå koselig!
Utrolig finr da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom hjem fra pappa i dag. Han dro til Thailand i dag..
Er såå sliten... Så har begynt å ta vitaminer/jern hver dag. Se om det hjelper
Ha en flott kveld![]()
![]()
![]()
![]()
Takk. Syntes du?Sååååå koselig!![]()
Utrolig finr da.
Ja det ser veldig fint ut synes jegTakk. Syntes du?
Er egentlig ikke så svart/hvitt av meg, men vanskelig med noe annet når vi har de kjedelige-men-sinnssykt-deilig-å-ligge-isofaene hehehe
Så fint det ble!Kom hjem fra pappa i dag. Han dro til Thailand i dag..
Er såå sliten... Så har begynt å ta vitaminer/jern hver dag. Se om det hjelper![]()
Ha en flott kveld![]()
![]()
![]()
![]()
Takk og i like måteSå fint det ble!![]()
Er så utrolig godt å komme i orden og begynne å føle at man har et hjem!!!
Håper det går over! God bedring og nattÆsj. Sår hals og groggy form!
IKKE TID til slikt nå!
Så her blir det senga på meg ganske straks!
Takk for det!Håper det går over! God bedring og natt![]()
Ja, det går seg til nåTakk og i like måteJa ting tar tid.. men føler meg skikkelig hjemme :-D dere og?
Ja.. Er nok kanskje bakteriellt :-( usj!Takk for det!
Vi var jo masse ute i dag, og det var kald trekk tross strålende sol. Men jeg tror jeg er ganske flink til å kle meg, altså. Sikkert noe gruff fra noe annet enn litt for kaldt vårvær![]()
Ja.. Tar litt tid. Og penger :-(Ja, det går seg til nå![]()
Mangler endel sol/lysskjerming, lamper, dørstoppere etc enda da.
Persienner her også, men det funker ikke for å holde det mørkt på rommet om morran. Blir lyst i 05-tida nå, og da våkner HermineJa.. Tar litt tid. Og penger :-(
Fått kjøpt litt lamper nå. Blir litt koseligere
Heldigvis persienner på nesten alle vinduene her. Deilig![]()
Heldigvis blir dere i det huset en stundPersienner her også, men det funker ikke for å holde det mørkt på rommet om morran. Blir lyst i 05-tida nå, og da våkner HermineSnart er det lyst hele natta, så da er det bare lystett rullegardin/plisségardin som holder.
Har brukt hvertfall 20.000 på ting vi måtte ha i forbindelse med flytting og nytt hus nå![]()
Sant det... Tenker å kjøpe lystette gardiner. Er no dritt når de våkner kl 4.30 hver morgen på sommeren hehe...Persienner her også, men det funker ikke for å holde det mørkt på rommet om morran. Blir lyst i 05-tida nå, og da våkner HermineSnart er det lyst hele natta, så da er det bare lystett rullegardin/plisségardin som holder.
Har brukt hvertfall 20.000 på ting vi måtte ha i forbindelse med flytting og nytt hus nå![]()
Ja, takk gud for det!Heldigvis blir dere i det huset en stund![]()
Vi eier jo huset da, så må kjøpe alt som ikke er. Blir en investering da, så vi har jo ovner og solskjerming i mange mange årSant det... Tenker å kjøpe lystette gardiner. Er no dritt når de våkner kl 4.30 hver morgen på sommeren hehe...
Uff. Mye penger. Har ikke telt. For tar litt her og der. Men brukt nok! Haha!
Ja. Gidder ikke å kjøpe altfor mye her, siden vi ikke eier.Vi eier jo huset da, så må kjøpe alt som ikke er. Blir en investering da, så vi har jo ovner og solskjerming i mange mange år![]()
Lystett rullegardin er MUST her! Plissé blir enda tettere! Jysk har mye bra, men det koster litt da. Verdt pengene når ungene sover litt lengre.![]()
Vi kjøpte dobbel, lystett plisségardin til Hermines rom. Den er uten tråder, noe jeg synes er viktig på barnerommet. Er så livredd for kvelningsfaren slike snorer medfører seg. Kjøpte den på Kid Interiør på 40% rabatt, tror fullpris var 799kr.Ja. Gidder ikke å kjøpe altfor mye her, siden vi ikke eier.
Vet du sånn ca priser?
Hmm, har jysk her. Kanskje stikke å sjekke ut i morgen. Greit at ungene sover haha :-D
Marian87: Så kos med besøk av søster og barn.. Så fint at alt går fintFlott spisestue dere har :-D
FruH: så herlig å være masse ute å sykle. Er E bedre i magen?![]()
Anita87: Greit når sykler kan gå i arv. Håper hun klarer å lære seg uten støttehjul.
Trehjulssykkel er vanskelig, så har aldri giddet å kjøpe det![]()
Anbefaler virkelig balansesykkel til ungene![]()
Da slipper de som regel støttehjul og sykler med en gang de får prøve vanlig sykkel![]()