Skravle uke 11!

Kom hjem fra pappa i dag. Han dro til Thailand i dag..

Vi har fikset litt i stua, med gardiner, nytt teppe og puter...

Er såå sliten... Så har begynt å ta vitaminer/jern hver dag. Se om det hjelper :)

Ha en flott kveld :)
f6c828e9700e0d4eaf54640034fc60b7
28db0124ac6c36b50709cf5c7c6edb0f
b0132460fad490c99b95a79e27b62cb0

Sååååå koselig! :D
Utrolig finr da.
 
Takk. Syntes du? :)
Er egentlig ikke så svart/hvitt av meg, men vanskelig med noe annet når vi har de kjedelige-men-sinnssykt-deilig-å-ligge-isofaene hehehe
Ja det ser veldig fint ut synes jeg :)
Herlig å få ordnet litt da!
 
Kom hjem fra pappa i dag. Han dro til Thailand i dag..

Vi har fikset litt i stua, med gardiner, nytt teppe og puter...

Er såå sliten... Så har begynt å ta vitaminer/jern hver dag. Se om det hjelper :)

Ha en flott kveld :)
f6c828e9700e0d4eaf54640034fc60b7
28db0124ac6c36b50709cf5c7c6edb0f
b0132460fad490c99b95a79e27b62cb0
Så fint det ble! :)

Er så utrolig godt å komme i orden og begynne å føle at man har et hjem!!!
 
Æsj. Sår hals og groggy form!
IKKE TID til slikt nå!
Så her blir det senga på meg ganske straks!
 
Håper det går over! God bedring og natt :)
Takk for det!
Vi var jo masse ute i dag, og det var kald trekk tross strålende sol. Men jeg tror jeg er ganske flink til å kle meg, altså. Sikkert noe gruff fra noe annet enn litt for kaldt vårvær :p
 
Takk for det!
Vi var jo masse ute i dag, og det var kald trekk tross strålende sol. Men jeg tror jeg er ganske flink til å kle meg, altså. Sikkert noe gruff fra noe annet enn litt for kaldt vårvær :p
Ja.. Er nok kanskje bakteriellt :-( usj!
 
Ja.. Tar litt tid. Og penger :-(
Fått kjøpt litt lamper nå. Blir litt koseligere :)

Heldigvis persienner på nesten alle vinduene her. Deilig :)
Persienner her også, men det funker ikke for å holde det mørkt på rommet om morran. Blir lyst i 05-tida nå, og da våkner Hermine :eek: Snart er det lyst hele natta, så da er det bare lystett rullegardin/plisségardin som holder. ;)

Har brukt hvertfall 20.000 på ting vi måtte ha i forbindelse med flytting og nytt hus nå :eek:
 
Persienner her også, men det funker ikke for å holde det mørkt på rommet om morran. Blir lyst i 05-tida nå, og da våkner Hermine :eek: Snart er det lyst hele natta, så da er det bare lystett rullegardin/plisségardin som holder. ;)

Har brukt hvertfall 20.000 på ting vi måtte ha i forbindelse med flytting og nytt hus nå :eek:
Heldigvis blir dere i det huset en stund :D
 
Persienner her også, men det funker ikke for å holde det mørkt på rommet om morran. Blir lyst i 05-tida nå, og da våkner Hermine :eek: Snart er det lyst hele natta, så da er det bare lystett rullegardin/plisségardin som holder. ;)

Har brukt hvertfall 20.000 på ting vi måtte ha i forbindelse med flytting og nytt hus nå :eek:
Sant det... Tenker å kjøpe lystette gardiner. Er no dritt når de våkner kl 4.30 hver morgen på sommeren hehe...

Uff. Mye penger. Har ikke telt. For tar litt her og der. Men brukt nok! Haha!
 
Heldigvis blir dere i det huset en stund :D
Ja, takk gud for det!

Blir hverfall 10 år før jeg orker å flytte på nytt.

Er så innmari mye småting, og tusenlappene flyr. Panelovner, lamper, solskjerming, hyller, skap, dørstoppere, knagger, garderobe etc etc etc.

Men er jo investering, siden vi eier selv. Så sånnsett får vi igjen for det på sikt.
 
Sant det... Tenker å kjøpe lystette gardiner. Er no dritt når de våkner kl 4.30 hver morgen på sommeren hehe...

Uff. Mye penger. Har ikke telt. For tar litt her og der. Men brukt nok! Haha!
Vi eier jo huset da, så må kjøpe alt som ikke er. Blir en investering da, så vi har jo ovner og solskjerming i mange mange år ;)

Lystett rullegardin er MUST her! Plissé blir enda tettere! Jysk har mye bra, men det koster litt da. Verdt pengene når ungene sover litt lengre. :p
 
Vi eier jo huset da, så må kjøpe alt som ikke er. Blir en investering da, så vi har jo ovner og solskjerming i mange mange år ;)

Lystett rullegardin er MUST her! Plissé blir enda tettere! Jysk har mye bra, men det koster litt da. Verdt pengene når ungene sover litt lengre. :p
Ja. Gidder ikke å kjøpe altfor mye her, siden vi ikke eier.

Vet du sånn ca priser?

Hmm, har jysk her. Kanskje stikke å sjekke ut i morgen. Greit at ungene sover haha :-D
 
Ja. Gidder ikke å kjøpe altfor mye her, siden vi ikke eier.

Vet du sånn ca priser?

Hmm, har jysk her. Kanskje stikke å sjekke ut i morgen. Greit at ungene sover haha :-D
Vi kjøpte dobbel, lystett plisségardin til Hermines rom. Den er uten tråder, noe jeg synes er viktig på barnerommet. Er så livredd for kvelningsfaren slike snorer medfører seg. Kjøpte den på Kid Interiør på 40% rabatt, tror fullpris var 799kr.

Det ligger på 500-1000kr, kommer an på hvor stort vindu man har.
 
Marian87: Så kos med besøk av søster og barn.. Så fint at alt går fint :) Flott spisestue dere har :-D

FruH: så herlig å være masse ute å sykle. Er E bedre i magen? :)

Anita87: Greit når sykler kan gå i arv. Håper hun klarer å lære seg uten støttehjul.
Trehjulssykkel er vanskelig, så har aldri giddet å kjøpe det :p

Ja Emira hadde problemer med å sykle på trehjulssykkel. Hun fikk det derimot fint til med tohjulsykkel med støttehjul :D så garantert enklere for hun hvertfall :)
 
Anbefaler virkelig balansesykkel til ungene :)
Da slipper de som regel støttehjul og sykler med en gang de får prøve vanlig sykkel :D

Balansesykkel har jeg lyst på :) men kjøpte jo ny sykkel til Emira i fjor, og Liana fikk en sånn type med tre hjul til bursdagen sin. Men den begynner å bli litt liten har jeg sett :p også tror jeg ikke balansen blir så mye bedre på akkurat den fordi den er så stødig ;) og med økonomien vi har nå, så har vi ikke råd til å kjøpe noe sånt til dem:confused:
 
Back
Topp