Skravle uke 11!

En tråd i 'September 2012' startet av Marian87, 9 Mar 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Hehe alltid :-D

Ja.. deilig :)

2. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Jeg bruker også de fine klærne (utenom festklær) i bhgen, for ellers får jeg jo omtrent aldri brukt det! Jeans bruker jeg bare typer som er vide av :) men da har jeg ikke strømpebukser under lissom.. legger heller med i sekken så dem kan ta på det når dem skal ut ;) men så syns jeg det er kjempe gøy å kle dem fint/kult og med klær som matcher :D men klær som ikke er behagelige bruker jeg aldri uansett :p

3. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Hehe ja er blå himmel og varmt der det er sol! Men vi har ikke fått hjemme enda :p men store deler av sentrum har sol nå :D deilig..

4. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Så deilig med en utedag i sola :D
    Alt bra med dere?

5. Lilla-87 Forumet er livet

Kjempedeilig!:D Er det lenge til sola kommer hos dere nå?

Alt er bra med oss. Det er travle dager med mange prosjekter, så nå gleeeeder jeg meg til påskeferie.:)

6. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Nei ikke lenge igjen nå ;) får nok et glimt av den til uka :D men da er det først på rommet til jentene utpå ettermiddagen :p

Ja påskeferie er nok midt i blinken nå :) sikkert sliten om dagen?

7. Lilla-87 Forumet er livet

Fryktelig sliten. Gleder meg til å sove lenge i morra!:)
    Så deilig at sola snart kommer tilbake da. Plutselig er det sommer!;)

8. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Jeg synes også det er gøy å kle Hermine fint og i klær som matcher! Gjør det hver dag, men det er i praktisk barnehagetøy og om vinteren bare ull ;) :p I den nye barnehagen er de ute 4-5 timer hver dag, så da blir det ekstra viktig med ull. Mye veksling mellom aktivitet og stillesitting!

9. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Jeg har vært på kino med ei venninne i kveld. Det var utrolig koselig å komme seg ut av huset og gjøre noe annet enn flytteting og barn ;)

Så spiste vi nydelig stangekyllingfilet med sprøstekt skinn når jeg kom hjem. :rolleyes:

• Liker Liker x 3
  10. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Ikke rart du er sliten nei! Håper du fikk en god natt :)

Ja og her blir det plutselig vår så fort sola kommer :D for den varmer jo noe nå (der den er). .og vips så begynner træra å bli grønne :D

• Liker Liker x 1
  11. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Ja da ser jeg hvorfor ull blir mye brukt :) her blir dem fort varme av ull inne (forskjellig fra plagg til plagg), og bhgen (stor avdeling) er stort sett ute fra kl 13:30/14:00 til dem blir henta, og ofte er det turer i næronrådet tidligere på dagen.. men dem er nok mer inne enn hos dere på denne tiden av året :p først når sola har kommet og det blir varmere så er dem ute nesten hele dagen ;)

Men når det er sagt, så bruker dem ofte strømpebukse eller bukse inne.. sjelden begge deler på en gang. Og jeg syns det er synd å ikke få brukt buksene når dem har en del som er fine og gode :)

12. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

God dagen, jenter!

Liana våkna i natt rundt 24/01-tiden og var så varm!! Jeg så at hun hadde ligget under dyna heletiden, så ble så usikker på om hun var varm av dét, eller feber:confused: jeg kledde av hun litt og målte tempen.. fikk den ikke ordentlig inn i rompa, og den viste 39!.. men ble ikke riktig målt sånnsett. Så ga en paracet sånn i tilfelle ;) Ikke frøys hun der hun lå uten klær heller, så tror hun bare var varm! Jeg våknet jo selv og var halvsvett :p (sjeldent det skjer).. Liana har ikke hatt noe feber eller vært varm etter det egentlig... men hele greia var litt merkelig syns jeg :p og lå der å var kjempe bekymra for at hun å ble syk!..

Ellers går det bra! Haha.. har planer om å bake rundstykker og knekkebrød idag :)
    Hva med dere?

13. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Ungene har funnet frem syklene sine i dag, så vi er masse ute og driver rundt i nabolaget.
    Nå er vi inne og slapper av litt. Minsten på pottaa, og han må nok sove litt snart. T kom akkurat inn fra en nabo.
    Ingen planer videre i dag, bare kose oss :) Kanskje vi får fyrt opp grillen for å varme oss noe mat!

14. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Idag har vi hentet søstra mi og ungene på flyplassen. De er her hele uken, og skal bo oppe hos mamma. Men det er jo bare rett oppi bakken her da :D

W er blitt så stor, 6 måneder allerede. En skikkelig godklump, blid og fornøyd og elsker mat. :) Jentene lekte så fint, og fikk bade sammen. Det var stas!

Hermine er akkurat lagt og nå må huset ryddes etter at mannen har skrudd og montert ting i hele dag :p

• Liker Liker x 1
  15. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Vi fant frem en trehjuling etter broren min i går, men Hermine må ha den inne til snøen forsvinner :p

16. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Herlig med sykkel da. Hun får øvd endel før hun tar den med ut :)
    Her er det bart de stedene sola treffer best. Litt is og snø i skyggepartiene bare (og der det ikke har vært brøytet).
    Det ble mye sykling i dag :)
    Jeg fant ikke løpesykkelen... Den må han få prøve snart.

• Liker Liker x 1
  17. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Så moro å kunne sykle :D jeg har ikke tatt de fram enda siden det er så kaldt her det ikke har nådd sol! Blir så klumpete å sykle/lære å sykle i vinterdess :p men omtrent alt av is og snø er smeltet :D så satser på at vi kan hente fram sykler snart :) håper vi får lært Emira å sykle på tohjul i år! Og tenkte å ta frem den gamle sykkelen hennes med støttehjul for å se om den passer til Liana :) den er jo mye enklere enn trejhulsykkelen vi har!

Marian87: så koselig med besøk av W da :D han virker som en herlig gutt :)

• Liker Liker x 1
  18. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Marian87: Så kos med besøk av søster og barn.. Så fint at alt går fint :) Flott spisestue dere har :-D

FruH: så herlig å være masse ute å sykle. Er E bedre i magen? :)

Anita87: Greit når sykler kan gå i arv. Håper hun klarer å lære seg uten støttehjul.
    Trehjulssykkel er vanskelig, så har aldri giddet å kjøpe det :p

19. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Anbefaler virkelig balansesykkel til ungene :)
    Da slipper de som regel støttehjul og sykler med en gang de får prøve vanlig sykkel :D

20. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Kom hjem fra pappa i dag. Han dro til Thailand i dag..

Vi har fikset litt i stua, med gardiner, nytt teppe og puter...

Er såå sliten... Så har begynt å ta vitaminer/jern hver dag. Se om det hjelper :)

Ha en flott kveld :) [IMG][IMG][IMG]

Del denne siden