Hehe alltid :-DNåkkå godt attåt hører med på tur. Kjekt å få vært ute litt altså!!
Ja.. deilig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe alltid :-DNåkkå godt attåt hører med på tur. Kjekt å få vært ute litt altså!!
Ja, JEG synes ull med farger er pent nok, men jeg ser at noen har helt andre typer klær på unger i Bhg f.eks. Ikke alle, men endel har blondegensere, olabukser med fine trykk på osv.
Åh jeg synes ribben er kjempefin som vanlig bukse jeg, da men som sagt, litt varm når sola står inn vinduene hjemme
Vi bruker den som mellomlag eller bukse nummer to ute også- allsidige greier de klærne :-D
I barnehagen diller jeg ikke så mye med de klærne. Må være praktisk og behagelig. jeans o.l. er ikke vits, for hun kan ikke ha to lag klær inne likevel. Så da blir det stilongs eller joggebukse i ull.
Ja :-D så dere hadde fint vær på snap også :-D endelig sol :-D
Hei på dere!
Nyyydelig vær de fleste stedene i dag, virker det som? Vi har vært på en kortreist tur i fjøra og spist middag der (bilder på tur-tråden vår). Ble litt frossen selv om det var sol, så det var greit å komme seg innendørs til kaffe og godteri.
Kjempedeilig! Er det lenge til sola kommer hos dere nå?Så deilig med en utedag i sola
Alt bra med dere?
Kjempedeilig! Er det lenge til sola kommer hos dere nå?
Alt er bra med oss. Det er travle dager med mange prosjekter, så nå gleeeeder jeg meg til påskeferie.
Fryktelig sliten. Gleder meg til å sove lenge i morra!Nei ikke lenge igjen nå får nok et glimt av den til uka men da er det først på rommet til jentene utpå ettermiddagen
Ja påskeferie er nok midt i blinken nå sikkert sliten om dagen?
Jeg synes også det er gøy å kle Hermine fint og i klær som matcher! Gjør det hver dag, men det er i praktisk barnehagetøy og om vinteren bare ull I den nye barnehagen er de ute 4-5 timer hver dag, så da blir det ekstra viktig med ull. Mye veksling mellom aktivitet og stillesitting!Jeg bruker også de fine klærne (utenom festklær) i bhgen, for ellers får jeg jo omtrent aldri brukt det! Jeans bruker jeg bare typer som er vide av men da har jeg ikke strømpebukser under lissom.. legger heller med i sekken så dem kan ta på det når dem skal ut men så syns jeg det er kjempe gøy å kle dem fint/kult og med klær som matcher men klær som ikke er behagelige bruker jeg aldri uansett
Fryktelig sliten. Gleder meg til å sove lenge i morra!
Så deilig at sola snart kommer tilbake da. Plutselig er det sommer!
Jeg synes også det er gøy å kle Hermine fint og i klær som matcher! Gjør det hver dag, men det er i praktisk barnehagetøy og om vinteren bare ull I den nye barnehagen er de ute 4-5 timer hver dag, så da blir det ekstra viktig med ull. Mye veksling mellom aktivitet og stillesitting!
Vi fant frem en trehjuling etter broren min i går, men Hermine må ha den inne til snøen forsvinnerUngene har funnet frem syklene sine i dag, så vi er masse ute og driver rundt i nabolaget.
Nå er vi inne og slapper av litt. Minsten på pottaa, og han må nok sove litt snart. T kom akkurat inn fra en nabo.
Ingen planer videre i dag, bare kose oss Kanskje vi får fyrt opp grillen for å varme oss noe mat!
Herlig med sykkel da. Hun får øvd endel før hun tar den med utVi fant frem en trehjuling etter broren min i går, men Hermine må ha den inne til snøen forsvinner
Anbefaler virkelig balansesykkel til ungeneSå moro å kunne sykle jeg har ikke tatt de fram enda siden det er så kaldt her det ikke har nådd sol! Blir så klumpete å sykle/lære å sykle i vinterdess men omtrent alt av is og snø er smeltet så satser på at vi kan hente fram sykler snart håper vi får lært Emira å sykle på tohjul i år! Og tenkte å ta frem den gamle sykkelen hennes med støttehjul for å se om den passer til Liana den er jo mye enklere enn trejhulsykkelen vi har!
Marian87: så koselig med besøk av W da han virker som en herlig gutt