Så koseligvært ute i finværet
Drømmer om enda ett mirakel ♡ fullammer så dette kan ta tid. englemamma og mirakelmamma <3 blir mindre aktiv fremover. mye som skjer![]()
Heeeerlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligvært ute i finværet
Drømmer om enda ett mirakel ♡ fullammer så dette kan ta tid. englemamma og mirakelmamma <3 blir mindre aktiv fremover. mye som skjer![]()
Hei på degHei!![]()
Har faktisk malt litt oppe på loftet i dag jeg..... Mere maling i morgen... må ta det litt fint sinden dette bekkenet mitt verken liker trappa eller å klatre opp for å nå helt opp, men nå er jeg i alle fall i gang.....![]()
Ikke gjør for mye nåHar faktisk malt litt oppe på loftet i dag jeg..... Mere maling i morgen... må ta det litt fint sinden dette bekkenet mitt verken liker trappa eller å klatre opp for å nå helt opp, men nå er jeg i alle fall i gang.....![]()
Halvt sykemeldt, men vært på jobb i dag da......Ikke slite deg ut, og ta det forsiktig da.
Er du ikke sykemeldt nå? Eller var det halvt?
Tok bare litt... Tenker å ta litt i flere dager i stedet for å ta et par kjempeøkter....Ikke gjør for mye nåog pass på
Det hørtes lurt utTok bare litt... Tenker å ta litt i flere dager i stedet for å ta et par kjempeøkter....![]()
Halvt sykemeldt, men vært på jobb i dag da......Og så er junior hos pappaen sin denne uka, så.... Var ikke store veggbiten jeg fikk malt akkurat, men får heller ta det over mange dager.... Må være gjort før snekkerne kommer tilbake og tenker det er bedre åta litt nå og litt da enn å stresse de siste dagene.....
![]()
Gjør dere? Eller har dere malere?Ok, skjønner...Greit å ta litt i passende tempo og mengde daHer males huset om dagen
![]()
Gjør dere? Eller har dere malere?
Skal beise huset i sommer vi også (stakkar kjæresten min!!!)
Hehe... Så kjekt med mannfolk!Det er mannen som gjørMå skifte noe råttent panel her og der også...
God morgenGod morgen! Vil bare sove nå men frøkna synes tiden er inne for å skrike masse
Så koseligGod morgen
Hadde en fin kveld på sommerevy i går + + fotballkamp med poden før på dagen.
I dag skal det vaskes og ryddes, terrassen å skrubbes for den skal males i morgen.
Hehe... Så kjekt med mannfolk!![]()