SKRAVLE-TRÅD

Har faktisk malt litt oppe på loftet i dag jeg..... Mere maling i morgen... må ta det litt fint sinden dette bekkenet mitt verken liker trappa eller å klatre opp for å nå helt opp, men nå er jeg i alle fall i gang..... :)

Har faktisk malt litt oppe på loftet i dag jeg..... Mere maling i morgen... må ta det litt fint sinden dette bekkenet mitt verken liker trappa eller å klatre opp for å nå helt opp, men nå er jeg i alle fall i gang..... :)

Ikke slite deg ut, og ta det forsiktig da.
Er du ikke sykemeldt nå? Eller var det halvt?

Ikke gjør for mye nå :) og pass på
Drømmer om enda ett mirakel ♡ fullammer så dette kan ta tid. englemamma og mirakelmamma <3 blir mindre aktiv fremover. mye som skjer :)

Ikke slite deg ut, og ta det forsiktig da.
Er du ikke sykemeldt nå? Eller var det halvt?
Halvt sykemeldt, men vært på jobb i dag da...... :) Og så er junior hos pappaen sin denne uka, så.... Var ikke store veggbiten jeg fikk malt akkurat, men får heller ta det over mange dager.... Må være gjort før snekkerne kommer tilbake og tenker det er bedre åta litt nå og litt da enn å stresse de siste dagene..... ;)

Ikke gjør for mye nå :) og pass på
Drømmer om enda ett mirakel ♡ fullammer så dette kan ta tid. englemamma og mirakelmamma <3 blir mindre aktiv fremover. mye som skjer :)
Tok bare litt... Tenker å ta litt i flere dager i stedet for å ta et par kjempeøkter.... ;)

Tok bare litt... Tenker å ta litt i flere dager i stedet for å ta et par kjempeøkter.... ;)
Det hørtes lurt ut :) husker jeg fikk ryddemani i svangerkapet og lå sengeliggende til uke 33 :p fikk ikke lov til noen ting før uke 37 omtrent :p etter det da var huset rent 4 ganger om dagen xD tok helt av xD haha!

Halvt sykemeldt, men vært på jobb i dag da...... :) Og så er junior hos pappaen sin denne uka, så.... Var ikke store veggbiten jeg fikk malt akkurat, men får heller ta det over mange dager.... Må være gjort før snekkerne kommer tilbake og tenker det er bedre åta litt nå og litt da enn å stresse de siste dagene..... ;)

Ok, skjønner...Greit å ta litt i passende tempo og mengde da:D Her males huset om dagen:D

Jeg har hatt to kjempefine dager etter å ha blitt knekt opp av manuellterapeut på mandag. Var på butikken idag, løftet litt skjevt og *knekk* så gikk det gale. F¤%&@@#¤%#@¤&Y¤%(%!&!!!!!!!!

Meeeeen jeg fikk bestemt meg for hvilken barneseng jeg skal ha :D Og han bestemte farge :)
Erfaringer med Sebra Kili? Det blir lilla :D

God morgen! Vil bare sove nå men frøkna synes tiden er inne for å skrike masse

God morgen! Vil bare sove nå men frøkna synes tiden er inne for å skrike masse
God morgen :D huff da :/

God morgen

Hadde en fin kveld på sommerevy i går + + fotballkamp med poden før på dagen.
I dag skal det vaskes og ryddes, terrassen å skrubbes for den skal males i morgen.

God morgen

Hadde en fin kveld på sommerevy i går + + fotballkamp med poden før på dagen.
I dag skal det vaskes og ryddes, terrassen å skrubbes for den skal males i morgen.
Så koselig :) bra været er bra da :D skal på barselbesøk idag vi :D

God morgen damer!! :) Her er det også fint i dag.... Skal prøve å jobbe litt, male litt...

Last edited:
Back
Topp