SKRAVLE-TRÅD

Når jeg bare innfinner meg med det og ikke må sjekke hvert kvarter for å se om det er kommet tilbake, så er det jo håp om at jeg får gjort forskjellig annet da......... ;) Lov å håpe i alle fall.....
Man får gjort mer uten nett. Hvertfall jeg :p

Drømmer om enda ett mirakel ♡ veien dit starter i mai 2014. englemamma og mirakelmamma <3

God morgen.

Har dere noen planer for dagen?

God morgen :) I dag skal vi feire mini sin 1 års dag. Blir 22 voksne og 12 barn...blir nok liv i leieren ;) Vi skal ha det i barnehagen der jeg jobber, så nok plass og leker. Skulle egentlig grille, men foreløpig pøser det ned, så hvis ikke vi får tak i winerpølser noe sted så trur jeg grilling i stekovnen blir løsninga i dag ;) Håper også vi skal avgårde å se på en vogn. Fant en såååå fin tfk på finn i går..kun brukt i 7mnd, og hu slo av 1000kr hvis vi kunne hente den til uka så håper ingen tok den usett :)

God morgen :) I dag skal vi feire mini sin 1 års dag. Blir 22 voksne og 12 barn...blir nok liv i leieren ;) Vi skal ha det i barnehagen der jeg jobber, så nok plass og leker. Skulle egentlig grille, men foreløpig pøser det ned, så hvis ikke vi får tak i winerpølser noe sted så trur jeg grilling i stekovnen blir løsninga i dag ;) Håper også vi skal avgårde å se på en vogn. Fant en såååå fin tfk på finn i går..kun brukt i 7mnd, og hu slo av 1000kr hvis vi kunne hente den til uka så håper ingen tok den usett :)
Håper det blir en fin feiring.:)

Håper det blir en fin feiring.:)

Takk, jeg gleder meg :) Veit det blir hektisk og kaos, men er verdt å være litt knekt i morra for noen timer med utrolig fine folk :D

God morgen.

God morgen :) idag skal vi til ett vennepar om ikke mange timene :)

Drømmer om enda ett mirakel ♡ fullammer så dette kan ta tid. englemamma og mirakelmamma <3

Håper det blir en koselig og fin feiring :) og lykke til med vognvalget :)

Drømmer om enda ett mirakel ♡ fullammer så dette kan ta tid. englemamma og mirakelmamma <3

Juuuuuuhuuuuuu. INTERNETT!!!! ikke sikkert det varer så lenge, men akkurat nå funker det i alle fall... OH JOY!!!

Juuuuuuhuuuuuu. INTERNETT!!!! ikke sikkert det varer så lenge, men akkurat nå funker det i alle fall... OH JOY!!!
Yea :)

God morgen.

God kveld:D
Vi har vært ute i hele dag..i skogen og i en familiepark:)
Jeg har stekt opp 2 kg med kjøttkaker, og vasket 3 maskiner med klær:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp