D
Dina
Guest
Nå ser vi på filmen Hey Arnold. Flere som har sett på den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man får gjort mer uten nett. Hvertfall jegNår jeg bare innfinner meg med det og ikke må sjekke hvert kvarter for å se om det er kommet tilbake, så er det jo håp om at jeg får gjort forskjellig annet da.........Lov å håpe i alle fall.....
Den har eg aldri høyrt om. Kven spelar?Nå ser vi på filmen Hey Arnold. Flere som har sett på den?
Den har eg aldri høyrt om. Kven spelar?
Må sjekkast utDet er en tegnefilm. Den handler om en gutt som alltid gjør kloke valg. Den gikk på TV før.
God morgen.
Har dere noen planer for dagen?
Håper det blir en fin feiring.God morgenI dag skal vi feire mini sin 1 års dag. Blir 22 voksne og 12 barn...blir nok liv i leieren
Vi skal ha det i barnehagen der jeg jobber, så nok plass og leker. Skulle egentlig grille, men foreløpig pøser det ned, så hvis ikke vi får tak i winerpølser noe sted så trur jeg grilling i stekovnen blir løsninga i dag
Håper også vi skal avgårde å se på en vogn. Fant en såååå fin tfk på finn i går..kun brukt i 7mnd, og hu slo av 1000kr hvis vi kunne hente den til uka så håper ingen tok den usett
![]()
Håper det blir en fin feiring.![]()
Det er jeg enig iTakk, jeg gleder megVeit det blir hektisk og kaos, men er verdt å være litt knekt i morra for noen timer med utrolig fine folk
![]()
God morgenGod morgen.
Håper det blir en koselig og fin feiringGod morgenI dag skal vi feire mini sin 1 års dag. Blir 22 voksne og 12 barn...blir nok liv i leieren
Vi skal ha det i barnehagen der jeg jobber, så nok plass og leker. Skulle egentlig grille, men foreløpig pøser det ned, så hvis ikke vi får tak i winerpølser noe sted så trur jeg grilling i stekovnen blir løsninga i dag
Håper også vi skal avgårde å se på en vogn. Fant en såååå fin tfk på finn i går..kun brukt i 7mnd, og hu slo av 1000kr hvis vi kunne hente den til uka så håper ingen tok den usett
![]()
Kos dereGod morgenidag skal vi til ett vennepar om ikke mange timene
Drømmer om enda ett mirakel ♡ fullammer så dette kan ta tid. englemamma og mirakelmamma <3
TakkKos dere![]()
YeaJuuuuuuhuuuuuu. INTERNETT!!!! ikke sikkert det varer så lenge, men akkurat nå funker det i alle fall... OH JOY!!!
JippiJuuuuuuhuuuuuu. INTERNETT!!!! ikke sikkert det varer så lenge, men akkurat nå funker det i alle fall... OH JOY!!!
God kveldGod morgen.
Lykke!!!Juuuuuuhuuuuuu. INTERNETT!!!! ikke sikkert det varer så lenge, men akkurat nå funker det i alle fall... OH JOY!!!