Sikkert litt slemt å si, men nesten litt godt å høre at vi er flere.....Da er vi to :/ ligger LANGT etter. Da anbioktaen og ryggen ikke er venner med kroppen
2015? ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert litt slemt å si, men nesten litt godt å høre at vi er flere.....Da er vi to :/ ligger LANGT etter. Da anbioktaen og ryggen ikke er venner med kroppen
2015? ♡
Ja, er bare at jeg er så himla sta, så nekter jo å innse at jeg ikke makter...Hehe, jaja..er vel uansett lite å gjøre med i såfallDu får spørre om hjelp av noen da
![]()
Det var ikke slemt i det hele tattSikkert litt slemt å si, men nesten litt godt å høre at vi er flere.....![]()
Ja, er bare at jeg er så himla sta, så nekter jo å innse at jeg ikke makter...Så kan vel skylde meg selv litt.... Men nekter å innse det også
Er litt i fornektelsesmodus antakelig....
JaAha... Tenkte du drev med kaker jeg nå...Heldig bror da!
Tupperware er kjekt!!Mange tupper-favoritter her i huset
![]()
Noe spesielt du har sett deg ut??Jahihi
Eg har faktisk ikkje noemen skal kjøpe noe idag
Sent from my iPhone using BV Forum
Åh... Dåpsforberedelser hørtes koselig ut...Hallooen. Titter innom mellom dåpsforberedelser og babymating.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Å koseligHallooen. Titter innom mellom dåpsforberedelser og babymating.
Løk kutter, matboks, rasper og gjerne merNoe spesielt du har sett deg ut??
Løk kutter, matboks, rasper og gjerne mer
Sent from my iPhone using BV Forum
Åh... Dåpsforberedelser hørtes koselig ut...Hva slags forberedelser er det du holder på med?
Jeg storkosa meg med det sist (i alle falli begynnelsen, før et begynte å bli stress....Litt div pynt. Prøver å finne på noe bordpynt å greier.
Jeg storkosa meg med det sist (i alle falli begynnelsen, før et begynte å bli stress....) og gleder meg til neste gang...
![]()
Har jobba, sliten i kroppen men det er vel sånn det er bare.Hva driver dere med i dag da, jenter??
Her sitter jeg og kjenner på alt jeg skulle ha gjort i dag og hvor tappet for energi jeg er etter helga, så spørs hvor mye jeg får unna i dag. INGEN konsentrasjon overhode..... Kjennes som at batteriet er helt utladet etter helga... Er det bare meg som har slike dager???
Så koselig med middag uteIdag skal jeg rydde og vaske mens snuppa sover etter hvert, vi skal kjøpe blomst og legge på minnelund til storesøster, møte min kjære og avslutte dagen med middag ute alle 3 selvfølgelig♡
2015? ♡
Ble ikke noe siden det ble dritt vær og vi ville sitte ute når vi skulle spiseSå koselig med middag ute![]()
En annen dag daBle ikke noe siden det ble dritt vær og vi ville sitte ute når vi skulle spise
2015? ♡
JaEn annen dag da![]()