Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skjønner jeg ikke at du klarte![]()
Vi har vært på farten og i aktivitet hele dagen i dag vi og jeg er rett og slett vanvittig sliten...Snuppa bare ammes og sover idag og jeg har ligget rett ut i hele dag :O
2015? ♡
Med en 7-åring vedsiden av meg som kaller meg pysete så må man jo bare.
neida, jeg elsker faktisk å bade også.
Er på jobb akkurat no, men er rolig så sniker litt bvHva driver dere med i dag da, jenter??
Her sitter jeg og kjenner på alt jeg skulle ha gjort i dag og hvor tappet for energi jeg er etter helga, så spørs hvor mye jeg får unna i dag. INGEN konsentrasjon overhode..... Kjennes som at batteriet er helt utladet etter helga... Er det bare meg som har slike dager???
Hehe... Kjekt med rolige stunder på jobb...Er på jobb akkurat no, men er rolig så sniker litt bv
Etterpå skal eg overlevere en kake og så lage til home party
Sent from my iPhone using BV Forum
Lagde til bror min, han har bestiltHehe... Kjekt med rolige stunder på jobb...
Baker du kaker på bestilling?
Hva slags party skal du ha?
Idag skal jeg rydde og vaske mens snuppa sover etter hvert, vi skal kjøpe blomst og legge på minnelund til storesøster, møte min kjære og avslutte dagen med middag ute alle 3 selvfølgeligHva driver dere med i dag da, jenter??
Her sitter jeg og kjenner på alt jeg skulle ha gjort i dag og hvor tappet for energi jeg er etter helga, så spørs hvor mye jeg får unna i dag. INGEN konsentrasjon overhode..... Kjennes som at batteriet er helt utladet etter helga... Er det bare meg som har slike dager???
Koselig å spise middag ute <3Idag skal jeg rydde og vaske mens snuppa sover etter hvert, vi skal kjøpe blomst og legge på minnelund til storesøster, møte min kjære og avslutte dagen med middag ute alle 3 selvfølgelig♡
2015? ♡
Hva driver dere med i dag da, jenter??
Ja ♡ skulle forrige uke, men da var det dårlig vær :/Koselig å spise middag ute <3
Du skal bare ta det med ro på slike dager og som Synnøve sier forsvinner jo ikke oppgaveneHva driver dere med i dag da, jenter??
Aha... Tenkte du drev med kaker jeg nå...Lagde til bror min, han har bestilthihi, men ikkje til noen andre
Skal ha tupperware
Haha...Neida, kan ha slike dager selv...så der er du ikke aleneDessuten går ikke arbeidsoppgavene noen plass, så de får man bare ta når man er opplagt igjen
![]()
Hadde de nå enda gjort det....Du skal bare ta det med ro på slike dager og som Synnøve sier forsvinner jo ikke oppgavene
2015? ♡
Da er vi to :/ ligger LANGT etter. Da anbioktaen og ryggen ikke er venner med kroppenHadde de nå enda gjort det....Er en smule kontrollfreak, så liker IKKE å være bakpå....
![]()
Haha...Ja, bare lurer på om det drøyer til denne ungen har kommet ut til høsten....
![]()