SKRAVLE-TRÅD

jeg har kjøpt en bursdagsgave og julegave i dag, teit at man ikke kan endre på bestillingen på boardshop før de har pakket varene. Hadde sluppet den dyre frakten da, men men .

Snuppa bare ammes og sover idag og jeg har ligget rett ut i hele dag :O

2015? ♡

Snuppa bare ammes og sover idag og jeg har ligget rett ut i hele dag :O

2015? ♡
Vi har vært på farten og i aktivitet hele dagen i dag vi og jeg er rett og slett vanvittig sliten... :p Hadde planer om å holde meg våken til ca 23.30 for å få vekslet noen ord med sjømannen min før jeg legger meg, men kjennes ikke så sannsynlig ut..... Og makter rett og slett ikke å ta fatt på all burde-burde som flyter rundt meg her.... Er tom!!! :(

Hva driver dere med i dag da, jenter??

Her sitter jeg og kjenner på alt jeg skulle ha gjort i dag og hvor tappet for energi jeg er etter helga, så spørs hvor mye jeg får unna i dag. INGEN konsentrasjon overhode..... Kjennes som at batteriet er helt utladet etter helga... Er det bare meg som har slike dager???

Her sitter jeg og kjenner på alt jeg skulle ha gjort i dag og hvor tappet for energi jeg er etter helga, så spørs hvor mye jeg får unna i dag. INGEN konsentrasjon overhode..... Kjennes som at batteriet er helt utladet etter helga... Er det bare meg som har slike dager???
Er på jobb akkurat no, men er rolig så sniker litt bv;)
Etterpå skal eg overlevere en kake og så lage til home party:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er på jobb akkurat no, men er rolig så sniker litt bv;)
Etterpå skal eg overlevere en kake og så lage til home party:)

Hehe... Kjekt med rolige stunder på jobb... ;)

Baker du kaker på bestilling?
Hva slags party skal du ha?

Hehe... Kjekt med rolige stunder på jobb... ;)

Baker du kaker på bestilling?
Hva slags party skal du ha?
Lagde til bror min, han har bestilt;) hihi, men ikkje til noen andre:p
Skal ha tupperware:)

Idag skal jeg rydde og vaske mens snuppa sover etter hvert, vi skal kjøpe blomst og legge på minnelund til storesøster, møte min kjære og avslutte dagen med middag ute alle 3 selvfølgelig :D

2015? ♡

Idag skal jeg rydde og vaske mens snuppa sover etter hvert, vi skal kjøpe blomst og legge på minnelund til storesøster, møte min kjære og avslutte dagen med middag ute alle 3 selvfølgelig :D

2015? ♡
Koselig å spise middag ute <3

Neida, kan ha slike dager selv...så der er du ikke alene:) Dessuten går ikke arbeidsoppgavene noen plass, så de får man bare ta når man er opplagt igjen;)

Koselig å spise middag ute <3

Ja ♡ skulle forrige uke, men da var det dårlig vær :/

2015? ♡

Du skal bare ta det med ro på slike dager og som Synnøve sier forsvinner jo ikke oppgavene :p

2015? ♡

Lagde til bror min, han har bestilt;) hihi, men ikkje til noen andre:p
Skal ha tupperware:)

Aha... Tenkte du drev med kaker jeg nå... ;) Heldig bror da! :)

Tupperware er kjekt!! :) Mange tupper-favoritter her i huset :D

Hadde de nå enda gjort det.... ;) Er en smule kontrollfreak, så liker IKKE å være bakpå.... :(
Da er vi to :/ ligger LANGT etter. Da anbioktaen og ryggen ikke er venner med kroppen :p

2015? ♡

Back
Topp