SKRAVLE-TRÅD

Hehe, jaja..er vel uansett lite å gjøre med i såfall:p Du får spørre om hjelp av noen da:)
Ja, er bare at jeg er så himla sta, så nekter jo å innse at jeg ikke makter... ;) Så kan vel skylde meg selv litt.... Men nekter å innse det også :p Er litt i fornektelsesmodus antakelig....

Ja, er bare at jeg er så himla sta, så nekter jo å innse at jeg ikke makter... ;) Så kan vel skylde meg selv litt.... Men nekter å innse det også :p Er litt i fornektelsesmodus antakelig....

Det kan høres slik ut;) Er stabeis selv, så føler med deg:P

Aha... Tenkte du drev med kaker jeg nå... ;) Heldig bror da! :)

Tupperware er kjekt!! :) Mange tupper-favoritter her i huset :D
Ja;) hihi

Eg har faktisk ikkje noe:p men skal kjøpe noe idag:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hallooen. Titter innom mellom dåpsforberedelser og babymating.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hallooen. Titter innom mellom dåpsforberedelser og babymating.

Å koselig :)

2015? ♡

Løk kutter, matboks, rasper og gjerne mer:)

Sent from my iPhone using BV Forum
:) Anbefaler boksåpneren!!! :) Er i en klasse for seg og ingen skarpe kanter (jeg har litt noia for det siden niesa min kutet seg stygt i 4 fingre etter å ha fått tak i et slikt lokk)... ;) Håper du og gjestene får en fin kveld i alle fall!! :)

Åh... Dåpsforberedelser hørtes koselig ut... :) Hva slags forberedelser er det du holder på med?

Litt div pynt. Prøver å finne på noe bordpynt å greier. :)

Litt div pynt. Prøver å finne på noe bordpynt å greier. :)

Jeg storkosa meg med det sist (i alle falli begynnelsen, før et begynte å bli stress.... :p) og gleder meg til neste gang... :)

Jeg storkosa meg med det sist (i alle falli begynnelsen, før et begynte å bli stress.... :p) og gleder meg til neste gang... :)

Jeg nyter hvert sekund. Elsker å drive å pusle med slike ting. :)

Hva driver dere med i dag da, jenter??

Her sitter jeg og kjenner på alt jeg skulle ha gjort i dag og hvor tappet for energi jeg er etter helga, så spørs hvor mye jeg får unna i dag. INGEN konsentrasjon overhode..... Kjennes som at batteriet er helt utladet etter helga... Er det bare meg som har slike dager???
Har jobba, sliten i kroppen men det er vel sånn det er bare.

Blir å besøke storesøster i morgen da været ikke holder seg :/

2015? ♡

Back
Topp