SKRAVLE-TRÅD

Blæææ nå skal eg hoppe i havet! Noen andre som har tatt utfordringen?;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har nesten akkurat stått opp men er kjempe trøtt igjen allerede :o

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Tøfing!! ;)

Jeg har fått den, men ikke tatt den... :-p Da den kom hit lå isen enda, så måtte ha tatt hull på den først for å komme ned i vannet... Og med kul på magen og et blodtrykk på 95/55, ble konlusjonen om å la være ganske enkel... Så ble en donasjon her......

Du får spandere på deg en time du også:D;)
Ja, har sett ut som et spøkelse i flere mnd nå etter den forbann hyperemesisen, så skal i alle fall innom hudpleieren og få litt farge på vipper og bryn til min kjære kommer hjem neste gang... Kanskje må jeg ta meg ti til en tur til frisøren også....

Jeg har nesten akkurat stått opp men er kjempe trøtt igjen allerede :eek:

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
Hehe... Kjent følelse... Vært oppe noen timer jeg da, men kunne lett lagt meg til å sove igjen....

Ja, har sett ut som et spøkelse i flere mnd nå etter den forbann hyperemesisen, så skal i alle fall innom hudpleieren og få litt farge på vipper og bryn til min kjære kommer hjem neste gang... Kanskje må jeg ta meg ti til en tur til frisøren også....

Du får ha en pleie- og velværedag:D

Du får spandere på deg en time du også:D;)
Jeg klippet meg nylig men sliter med å finne en frisør som kan gi meg en ordentlig oppklipp. Ynglingsfrisøren min er et stykke unna så prøvd ut andre. Har så tykt hår! Og så hadde jeg håret nede i dåpen og ble tatt bilde av når vi skulle utføre dåpsakten. Så ut som jeg var "the ring" dama som stod bak mannen med barnet (bare at jeg er blond) hahaha så ikke bra ut altså!

Tøff du er :) har ikke blitt utfordret enda jeg :p

Mamma til en prinsesse ♡

Herregud jeg har time idag xD meg som surrer :p time om under 5 timer :D

Mamma til en prinsesse ♡

Jeg klippet meg nylig men sliter med å finne en frisør som kan gi meg en ordentlig oppklipp. Ynglingsfrisøren min er et stykke unna så prøvd ut andre. Har så tykt hår! Og så hadde jeg håret nede i dåpen og ble tatt bilde av når vi skulle utføre dåpsakten. Så ut som jeg var "the ring" dama som stod bak mannen med barnet (bare at jeg er blond) hahaha så ikke bra ut altså!
Jeg må faktisk dele bildet. Holder på å dø av latter. Vi har akkurat reist oss og skal gå bort til vannskåle. image.jpg

Du får ha en pleie- og velværedag:D
Høres jo fortreffelig ut da.... :)

Men blir nok bare klipping av tupper hos frisøren i så fall, for min kjære mener jeg skal ha min naturlige hårfarge, så da får jeg vel bare høre etter og la det vokse ut..... :p

Hehe, huff da:P Sikkert ikke så gale som du beskriver vel;)
Du trenger å tynne det ut mao.
Jeg er veldig fornøyd med min frisør:D

Hehe.. Her er det i grunn motsatt.... Håret mitt er så tynt. Er ikke det at jeg ikek har mye hår, hvert hårstrå er bare så vanvittig tynt......... :p Så her må det jobbes for volumet......

Men kjenner meg igjen i det med å finne en frisør man trives med... Jeg hadde samme frisør i mange år og har hatt ei jeg har brukt de siste årene også. Har ei jeg kjenner som får veldig mye skryt, men som jeg ikke helt har turt å prøve enda, for er så greit med det som er trygt og kjent... Hehe... Litt sær er jeg vel kanskje???

Høres jo fortreffelig ut da.... :)

Men blir nok bare klipping av tupper hos frisøren i så fall, for min kjære mener jeg skal ha min naturlige hårfarge, så da får jeg vel bare høre etter og la det vokse ut..... :p

Det er som å høre gubben min det der:confused::pJeg har vært blond i mange år, så har jeg blitt mørkere og mørkere det siste. Nå er jeg tilnærmet min hårfarge...Så hintet jeg innpå her en kveld at kanskje jeg skal bli lysere igjen. "Det skal du ikke",utbrøt han veldig raskt da:P Så nevnte han noe med at jeg skinner mer og ser mer naturlig ut nå:pHaha,mannfolk:rolleyes:

Var da ikke så gale:D
Når jeg ser det lyse håret ditt savner jeg nesten litt å være blondine:D
Hehe takk, det er et litt uheldig bilde men det er for mye hår så vil liksom ikke ha det nede lenger. Skal dra og klippe det igjen til sommeren og da har jreg bestemt meg for å dra til han som har klippet det bra før. Bare er litt langt unna

Back
Topp