Ja, ei venninne dro men hu var litt skuffet. Selv tenker vi det hadde vært gøy en gang å se selv![]()
Ja, vi har lyst
Vet du hvorfor hun var skuffet? Utvalget? Prisene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ei venninne dro men hu var litt skuffet. Selv tenker vi det hadde vært gøy en gang å se selv![]()
Hvorfor var hun skuffet, vet du det? (bare litt nyskjerrig jeg)
Hun hadde nok litt høye forventninger, selv tror jeg ville likt det. Men måtte passet meg fra å kjøpe masse ting som bare blir skrot senereHvorfor var hun skuffet, vet du det? (bare litt nyskjerrig jeg)
Skal på babysvømming i dagPlaner for dagen da?
Godt å se det ikke er bare jeg som er nyskjerrig!!Der hadde du spurt alt jaHehe
Jeg skal jobbe litt i alle fall..... Og prøve å sette opp den nye skriveren og kanksje få litt mer koll på ny-PCen (windows 8,1 for første gang, har windows 7 på jobb-PCen som jeg bruker mest, så sliter litt med å venne meg til overgangen.....Planer for dagen da?
Skal på babysvømming i dag![]()
Ja, det er nok fort gjort.......Hun hadde nok litt høye forventninger, selv tror jeg ville likt det. Men måtte passet meg fra å kjøpe masse ting som bare blir skrot senere![]()
Godt å se det ikke er bare jeg som er nyskjerrig!!![]()
Jeg skal jobbe litt i alle fall..... Og prøve å sette opp den nye skriveren og kanksje få litt mer koll på ny-PCen (windows 8,1 for første gang, har windows 7 på jobb-PCen som jeg bruker mest, så sliter litt med å venne meg til overgangen.....![]()
Lo litt av min over 60 år gamle mor da hun gjorde så stor sak ut av at det var vanskelig å sette seg inn i et nye, men ser jo at jeg ikke burde ledd....AhhDet skjønner jeg godt, tror jeg hadde slitt litt selv
![]()
Frisørtime hørtes deilig ut.... Snart et år siden sist for min del......Her er det frisørtime senereOgså skal vi se på dører senere i dag, skal ha ny inngangsdør
![]()
Frisørtime hørtes deilig ut.... Snart et år siden sist for min del......![]()
Lo litt av min over 60 år gamle mor da hun gjorde så stor sak ut av at det var vanskelig å sette seg inn i et nye, men ser jo at jeg ikke burde ledd....Hehe... Neida, jeg finner jo alt jeg skal ha og funker greit, men kjenner ting ikke går helt på autopilot og irriterer meg litt over at ting ikke er som de "skal" være.... (Vanedyr jeg nei?). Tastaturet har litt annen størrelse også, så bommer på shiften hele tiden.....
![]()
Fikk time 13:20Huffda! Ogdu må vente til i morra?![]()
Det skjønner ikke jeg hellerNei og nei.... Vondt i munnen er jo virkelig vondt også det (hva er vitsen med å ha så inmari mange nerver ini der liksom?) Du har kanskje vært hos tannlegen nå? Håper i alle fall du får noe hjelp!!!
Ååh finnes det ikke tannlegevakt dersom du ikke holder ut lenger?Fikk time 13:20ja
lå pustet som man gjør meg rier i natt jeg og sovnet etter par timer heldigvis!
Mamma til en prinsesse ♡