SKRAVLE-TRÅD

Ble sommer koteletter med fløtegratinerte poteter her :) å så vakkert :D hvor bor du? :)

Mamma til en prinsesse ♡
Bor i ei lita fjellbygd i Trøndelag. Har 40 meter fra husveggen og ned til innsjøen, huset ligger liksom ut på en liten tange mellom to små viker, så jeg har vann på tre sider av huset omtrent.... Og en sandstrand inni ene vika her (kanskje 20-25 meter fra terassen).... Klager ikke!!! ;)

Bor i ei lita fjellbygd i Trøndelag. Har 40 meter fra husveggen og ned til innsjøen, huset ligger liksom ut på en liten tange mellom to små viker, så jeg har vann på tre sider av huset omtrent.... Og en sandstrand inni ene vika her (kanskje 20-25 meter fra terassen).... Klager ikke!!! ;)
Norsk idyl :D elsker det :)

Mamma til en prinsesse ♡

Jeg takler virkelig ikke å se på det.... Men kunne godt tenkt meg å vært der... Men da uten barn, med god tid, fullt bankkort og stor bil.... ;)

Hvorfor takler du ikke se på det?:P
Ja, også kan du overnatte på ullared sitt hotell eller hytteutleie;):P Haha

:eek::eek::eek: tannlege i morgen ... blir godt å få bort denne driten da :D etterpå må jeg trøste shoppe tror jeg xD har så skrekk etter som den andre tannlegen har ødelagt noe i munn "/ :eek::eek::eek:

Mamma til en prinsesse ♡

:eek::eek::eek: tannlege i morgen ... blir godt å få bort denne driten da :D etterpå må jeg trøste shoppe tror jeg xD har så skrekk etter som den andre tannlegen har ødelagt noe i munn "/ :eek::eek::eek:

Mamma til en prinsesse ♡
Uff, skjønner du gruer deg..... Kan være greit å ha en "belønning" å se frem til da.... :)

Uff, skjønner du gruer deg..... Kan være greit å ha en "belønning" å se frem til da.... :)
Sprenger fordi det er så hovent igjen :/ ja :) blir til snuppa eller hjemmet :)

Mamma til en prinsesse ♡

Du får ha lykke til hos tannlegen i morgen.. Nå er det bysse lalle her, 6 timer til junior mest sannsynlig er våken og klar for en ny dag!! :-)

Du får ha lykke til hos tannlegen i morgen.. Nå er det bysse lalle her, 6 timer til junior mest sannsynlig er våken og klar for en ny dag!! :-)
Takk takk :) og du får sove godt :)

Mamma til en prinsesse ♡

Jeg ligger våken ... fått smerter :( ingenting lindrer. Virker som tanna har sprekt eller noe for er vondt mellom 2 tenner :/ fikk time klokken 06:00 så da blir mann min med meg ♡

Mamma til en prinsesse ♡

Jeg ligger våken ... fått smerter :( ingenting lindrer. Virker som tanna har sprekt eller noe for er vondt mellom 2 tenner :/ fikk time klokken 06:00 så da blir mann min med meg ♡

Mamma til en prinsesse ♡
Huffda! Ogdu må vente til i morra? :o

Mamma til en prinsesse ♡
Nei og nei.... Vondt i munnen er jo virkelig vondt også det (hva er vitsen med å ha så inmari mange nerver ini der liksom? :p ) Du har kanskje vært hos tannlegen nå? Håper i alle fall du får noe hjelp!!!

Back
Topp