SKRAVLE-TRÅD

Jeg dro fra jobb, hentet poden på sfo, hjem og gjøre lekser, ut og handle shorts og strømper til han skal spille kamp. Nå er slappins i sofaen.

Hei dere :) nå er snuppa lagt :) skjer det noe spennende hos dere? :)

Mamma til en prinsesse ♡

Takk. Er ikke så enkelt å være førstegangsmamma synes jeg altså !

Sent from my iPhone using BV Forum
Trøst deg med at det ikke alltid er enkelt å være tredjegangsmamma heller!:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Prøvde nestle sin grøt medmaus og banan og frøkna kunne ikke få nok! Skikkelig gøy siden jeg har gitt henn hvetegrøt og det ville hu ikke ha. :D lykkelig :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Så herlig den falt i smak!:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Mamma til en prinsesse ♡
Sliter med å få lagt frøkna. Hu har enten tette tårekaneler eller øyebetennelse så har styrt med det i kveld og nå er hu visst lys våken hehe ga henne til mannen siden jeg må studere litt

Sliter med å få lagt frøkna. Hu har enten tette tårekaneler eller øyebetennelse så har styrt med det i kveld og nå er hu visst lys våken hehe ga henne til mannen siden jeg må studere litt
Stakkars :( god bedring :)
Mamma til en prinsesse ♡

Blir sommerkotletter med fløtegratinerte poteter til :) fikk tannlege time på onsdag :eek: er det meg som overreagerer på det mormor sa: du får bare gi opp ammingen og lage flaske da om du må ta antibiotika og ikke kan bruke den ved amming ... kjente jeg eksploderte inni meg :mad:

Mamma til en prinsesse ♡
Da hadde jeg også blitt ganske sinna!!! :p

Her ble det Karl Johan-suppe toppet med bacon og med hvitløksbaguetter til..... :-)

Mamma til en prinsesse ♡
Lite spennende akkurat nå......
Etter middag var vi en tur hos noen naboer siden barna visstnok var bestevenner i dag og tilnærmet uadskillelige da jeg hentet i barnehagen. Nå er poden i seng og jeg har vært på loftet og rydda etter snekkerne. Så nå sitter jeg med PCn i fanget og nyter utsikten ut stuevinduene mine. Blendende vakkert er fjellene på andre siden av innsjøen speriler seg og sola lager en gul stripe bortover vannet..... ;)

Etter middag var vi en tur hos noen naboer siden barna visstnok var bestevenner i dag og tilnærmet uadskillelige da jeg hentet i barnehagen. Nå er poden i seng og jeg har vært på loftet og rydda etter snekkerne. Så nå sitter jeg med PCn i fanget og nyter utsikten ut stuevinduene mine. Blendende vakkert er fjellene på andre siden av innsjøen speriler seg og sola lager en gul stripe bortover vannet..... ;)
Ble sommer koteletter med fløtegratinerte poteter her :) å så vakkert :D hvor bor du? :)

Mamma til en prinsesse ♡

hørtes ut som du bor et veldig idyllisk sted :)

Back
Topp