Nei, gjorde det før men nå er det vel kanskje en melding.Sender dere tekstmelding til mannen/samboeren/kjæresten deres ofte for å si hvor glade dere er i han/henne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, gjorde det før men nå er det vel kanskje en melding.Sender dere tekstmelding til mannen/samboeren/kjæresten deres ofte for å si hvor glade dere er i han/henne?
Ja sier begge delerDet var ihvertfall veldig godt og vi er stappmette her
![]()
Håper han kan hjelpeMå til legen da jeg har den hovenheten enda og blør når jeg pusser :/ fikk time idag
Mamma til en prinsesse ♡
HeiSier hei i denne skravlingen eg
Sent from my iPad using BV Forum
Tannlegen i morgen :/Håper han kan hjelpe
Her er poden lagt, jeg skal se på ullared tenkte jeg. Med andre fint lite som skjer.Hei derenå er snuppa lagt
skjer det noe spennende hos dere?
Mamma til en prinsesse ♡
Trøst deg med at det ikke alltid er enkelt å være tredjegangsmamma heller!Takk. Er ikke så enkelt å være førstegangsmamma synes jeg altså !
Sent from my iPhone using BV Forum
Så herlig den falt i smak!Prøvde nestle sin grøt medmaus og banan og frøkna kunne ikke få nok! Skikkelig gøy siden jeg har gitt henn hvetegrøt og det ville hu ikke ha.lykkelig
Sent from my iPhone using BV Forum
Her er det sofatjenesteHei derenå er snuppa lagt
Mamma til en prinsesse ♡
Sliter med å få lagt frøkna. Hu har enten tette tårekaneler eller øyebetennelse så har styrt med det i kveld og nå er hu visst lys våken hehe ga henne til mannen siden jeg må studere littHei derenå er snuppa lagt
Mamma til en prinsesse ♡
StakkarsSliter med å få lagt frøkna. Hu har enten tette tårekaneler eller øyebetennelse så har styrt med det i kveld og nå er hu visst lys våken hehe ga henne til mannen siden jeg må studere litt
Da hadde jeg også blitt ganske sinna!!!Blir sommerkotletter med fløtegratinerte poteter tilfikk tannlege time på onsdag
er det meg som overreagerer på det mormor sa: du får bare gi opp ammingen og lage flaske da om du må ta antibiotika og ikke kan bruke den ved amming ... kjente jeg eksploderte inni meg
Mamma til en prinsesse ♡
Lite spennende akkurat nå......Hei derenå er snuppa lagt
Mamma til en prinsesse ♡
Uff da, stakkarsSliter med å få lagt frøkna. Hu har enten tette tårekaneler eller øyebetennelse så har styrt med det i kveld og nå er hu visst lys våken hehe ga henne til mannen siden jeg må studere litt
Ble sommer koteletter med fløtegratinerte poteter herLite spennende akkurat nå......
Etter middag var vi en tur hos noen naboer siden barna visstnok var bestevenner i dag og tilnærmet uadskillelige da jeg hentet i barnehagen. Nå er poden i seng og jeg har vært på loftet og rydda etter snekkerne. Så nå sitter jeg med PCn i fanget og nyter utsikten ut stuevinduene mine. Blendende vakkert er fjellene på andre siden av innsjøen speriler seg og sola lager en gul stripe bortover vannet.....![]()
hørtes ut som du bor et veldig idyllisk stedLite spennende akkurat nå......
Etter middag var vi en tur hos noen naboer siden barna visstnok var bestevenner i dag og tilnærmet uadskillelige da jeg hentet i barnehagen. Nå er poden i seng og jeg har vært på loftet og rydda etter snekkerne. Så nå sitter jeg med PCn i fanget og nyter utsikten ut stuevinduene mine. Blendende vakkert er fjellene på andre siden av innsjøen speriler seg og sola lager en gul stripe bortover vannet.....![]()
det gjør mannen min også heheSer på ullared![]()