SKRAVLE-TRÅD

Å rense øyet til frøkna er virkelig ikke gøy. Hun gråter veldig og å få saltvannsdråpene INN i øyet blir nesten umulig. Men for å få bort øyebetennelsen så må jeg bare :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Å rense øyet til frøkna er virkelig ikke gøy. Hun gråter veldig og å få saltvannsdråpene INN i øyet blir nesten umulig. Men for å få bort øyebetennelsen så må jeg bare :/

Stakkars lille...:(
God bedring!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Så herlig!!! :)

Er egntlig det selv også, men her er vi veldig enige om å ALDRI si det av vane, så kommer litt an på dagsform. Noen ganger kan det gå noen dager uten at vi har sagt d og uten at noen av oss bekymrer oss av den grunn, andre ganger kan vi ikke få sagt det ofte nok....... ;)
Vi sier det heller ikke av vane. Sier ikke jeg elsker deg når vi sier hade, det er ord som kommer i de fineste øyeblikk hos oss. Jeg hadde det sånn med eksen og jeg elsker deg ble så dødt til slutt.

Blir sommerkotletter med fløtegratinerte poteter til :) fikk tannlege time på onsdag :eek: er det meg som overreagerer på det mormor sa: du får bare gi opp ammingen og lage flaske da om du må ta antibiotika og ikke kan bruke den ved amming ... kjente jeg eksploderte inni meg :mad:

Mamma til en prinsesse ♡

Blir sommerkotletter med fløtegratinerte poteter til :) fikk tannlege time på onsdag :eek: er det meg som overreagerer på det mormor sa: du får bare gi opp ammingen og lage flaske da om du må ta antibiotika og ikke kan bruke den ved amming ... kjente jeg eksploderte inni meg :mad:

Mamma til en prinsesse ♡
Den skjønner jeg godt! Er ikke noe hygelig når folk blander seg i noe som er såpass viktig for deg.

Den skjønner jeg godt! Er ikke noe hygelig når folk blander seg i noe som er såpass viktig for deg.
Jeg lider enn å lå det gå utover snuppa ♡ leste at jeg kan bruke antibiotika og amme nå så :D

Mamma til en prinsesse ♡

Ja, den etter-følelsen er fantastisk!!! :)
Bare så synd det er så kjedelig å komme dit..... :p
Min kjære hadde lest et eller annet her om at vi må bli flinkere til å legge vekk følelser og bare gjøre, for da er det lettere å gjøre ting man ikke synes er morsomme... men torr ikke jeg har en sånn "slå av følelsene"-knapp...... :p

Tror ikke jeg har den knappen heller, eller kan jo hende men den ligger godt gjemt ;p

Mamma til en prinsesse ♡

Det er jo en type antibiotika du kan amme til. Så det går nok bra. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Prøvde nestle sin grøt medmaus og banan og frøkna kunne ikke få nok! Skikkelig gøy siden jeg har gitt henn hvetegrøt og det ville hu ikke ha. :D lykkelig :D

Prøvde nestle sin grøt medmaus og banan og frøkna kunne ikke få nok! Skikkelig gøy siden jeg har gitt henn hvetegrøt og det ville hu ikke ha. :D lykkelig :D

Den mais og banan kunne ikke lillegutt her ha. :( han fikk skikkelig vondt i magen.
Og risgrøten til hipp spiser ikke lillemor, brekker seg og spytter og styrer.
Så her går det i havregrøten frem til jeg får til å lage noe hjemmelaget. :)

Den mais og banan kunne ikke lillegutt her ha. :( han fikk skikkelig vondt i magen.
Og risgrøten til hipp spiser ikke lillemor, brekker seg og spytter og styrer.
Så her går det i havregrøten frem til jeg får til å lage noe hjemmelaget. :)

Vet ikke enda om frøkna vil reagere på den da henne smakte på den først nå i dag. Håper at hun ikke reagerer på den !

Hvilke tegneserier ser du på som du husker navnet på :p

Her er det prinsessa og postmannpat som jeg husker veldig godt. Har skjønt at fantorangen er ganske populær da
Postmann pat så vi mye på da poden var mindre, det brukt jeg å se da jeg var mindre også.

Back
Topp