SKRAVLE-TRÅD

Vi har en kanal som heter babytv som er genial for småtroll som mitt. Alt er så enkelt og sterke farger. Jeg blir limt fast i skjermen i blant fordi det er så enkel tv!! :p hahaha

Ser på tv 1 time om morgenen og en halvtime halv 6-6
Sent from my iPhone using BV Forum

Mikkes klubbhus er en hit her og men for 5 åringen, han eldste på snart 11 ser på disney xd. Tror begge mine var over 1 år før tv var spennene og eldste elska teletubbiene lenge :) Så etterhvert ble det kaptein sabeltann for alle penga. Han minste er og veldig glad i jack og sjørøverene og handy mandy :)
Er de samme som har vært favorittene her, men nå er de visst i ferd med å bli for barnslige, så holder på å er forskjellig annet som fenger mer nå....

Er de samme som har vært favorittene her, men nå er de visst i ferd med å bli for barnslige, så holder på å er forskjellig annet som fenger mer nå....

Ja for han eldste på 11 er dette barnslig nå men hender han ser på handy mandy og det andre for det, men er bare fordi broren ser på :)

Ja for han eldste på 11 er dette barnslig nå men hender han ser på handy mandy og det andre for det, men er bare fordi broren ser på :)
Min er bare 4, men ser veldig godt at han ikke synes det er så spennende lenger... Og mammaen vet ikke omhun liker det for de er da vesentlig mye mer oselige disse enn de der spiderman-greiene o.l... :p

Titter innom for å hilse på:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Opphold ute nå :) håper vi slipper regn på vei hjem :) drar innom stoff og stil idag og finner lue til snuppa :) hva gjør dere? :)

Mamma til en prinsesse ♡

Vurderer om vi skal komme oss ut nå. Det regner og ikke noe stas.
Det er ikke noe stas nei :/ får se hva legen sier nå :) skulle gjerne hatt førerkort og bil :/

Mamma til en prinsesse ♡

Sender dere tekstmelding til mannen/samboeren/kjæresten deres ofte for å si hvor glade dere er i han/henne?

Spørs hva du legger i ofte;) Sender han som regel en mld hvor jeg skriver "jeg elsker deg", "Gleder meg til du kommer hjem fra jobben kjære" eller lignende hver dag ja:P;)

Det er ikke noe stas nei :/ får se hva legen sier nå :) skulle gjerne hatt førerkort og bil :/

Mamma til en prinsesse ♡
Regner med du oppdaterer oss på hvordan det går hos legen? Kunne selv ikke vært uten førerkort og bil, men nå bor jo jeg på bygda da, så her er vi jo totalt avhengige av det + at jeg kjører mye bil i forbindelse med jobben

Blir noen meldinger om dagen med elsker deg, men vi sier det og når vi snakkes på tlf.
I dag er det ryddedag, var godt og få rydda opp i gamle papirer og få kasta det man ikke trenger lengre.

Vurderer om vi skal komme oss ut nå. Det regner og ikke noe stas.
Kom dere dere ut i regnværet??
Her har det blitt ganske fint utover dagen,så selv om junior vel har vært ute hele dagen i barnehagen ser jeg ikke bort fra at det blir en tur ut i ettermiddag, så mamman får lufta seg litt også..... Og tviler på at guttungen klager på det!!!

Tannlegens feil :/ er ikke hoven i tannkjøttet men i kinnet og kjeven :( enten er jeg allergisk ellers har tannlegen borret ned i kjeven min :(

Mamma til en prinsesse ♡

Last edited:
Får ringe tannlege da :eek:

Mamma til en prinsesse ♡

Back
Topp