SKRAVLE-TRÅD

Haha:oops: Er litt på tuppa og oppetter ørene forelska:rolleyes:
Så herlig!!! :)

Er egntlig det selv også, men her er vi veldig enige om å ALDRI si det av vane, så kommer litt an på dagsform. Noen ganger kan det gå noen dager uten at vi har sagt d og uten at noen av oss bekymrer oss av den grunn, andre ganger kan vi ikke få sagt det ofte nok....... ;)

Her sier jeg vi elsker deg og min kjære elsker dere hver dag flere ganger om dagen ♡ og gleder oss til du kommer hjem og gleder meg til å komme hjem til dere hver dag ♡ vi savner deg, tenker på deg osv kommer også med :p

Mamma til en prinsesse ♡

Så herlig!!! :)

Er egntlig det selv også, men her er vi veldig enige om å ALDRI si det av vane, så kommer litt an på dagsform. Noen ganger kan det gå noen dager uten at vi har sagt d og uten at noen av oss bekymrer oss av den grunn, andre ganger kan vi ikke få sagt det ofte nok....... ;)

Ja, det er fantastisk:D
Det viktigste er at man føler seg elsket og elsker, uten å nødvendigvis måtte si det hele tiden;):D

Her blir det baconpannekaker :)

Er ikke så glad i rydde assa, er egentlig det kjedeligste jeg vet men er gøy når man er ferdig ;) ;p
Ja, den etter-følelsen er fantastisk!!! :-)
Bare så synd det er så kjedelig å komme dit..... :p
Min kjære hadde lest et eller annet her om at vi må bli flinkere til å legge vekk følelser og bare gjøre, for da er det lettere å gjøre ting man ikke synes er morsomme... men torr ikke jeg har en sånn "slå av følelsene"-knapp...... :p

Spørs hva du legger i ofte;) Sender han som regel en mld hvor jeg skriver "jeg elsker deg", "Gleder meg til du kommer hjem fra jobben kjære" eller lignende hver dag ja:P;)
Jeg sender også en del meldinger og får tilbake også. Er koselig synes jeg :) flørte litt må man selv om man har vært sammen i mange år :) ImageUploadedByBV Forum1399900241.346224.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp