Tusen takkLykke til! Bil og førerkort er fint å ha ja
Mamma til en prinsesse ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkLykke til! Bil og førerkort er fint å ha ja
Ja! Nå skal eg snart på jobnLitt husmordag altså...... ;-)
Ai ai... Hørtes ikke noe særlig ut!!!Tannlegens feil :/ er ikke hoven i tannkjøttet men i kinnet og kjevenenten er jeg allergisk ellers har tannlegen borret ned i kjeven min
Mamma til en prinsesse ♡
Ser ut som jeg har blitt slått til :/ tannlegen neste daAi ai... Hørtes ikke noe særlig ut!!!![]()
Så herlig!!!HahaEr litt på tuppa og oppetter ørene forelska
![]()
Kan si fra etter jeg har handletHva skal dere ha til middag i dag da, damer? Jeg sitter og funderer fælt....![]()
Godt å høre at det ikke e rbare meg som ikke har en plan.....Kan si fra etter jeg har handlethehe
Mamma til en prinsesse ♡
Så herlig!!!
Er egntlig det selv også, men her er vi veldig enige om å ALDRI si det av vane, så kommer litt an på dagsform. Noen ganger kan det gå noen dager uten at vi har sagt d og uten at noen av oss bekymrer oss av den grunn, andre ganger kan vi ikke få sagt det ofte nok.......![]()
Ikke alltid like lett det derGodt å høre at det ikke e rbare meg som ikke har en plan.....![]()
Hva skal dere ha til middag i dag da, damer? Jeg sitter og funderer fælt....![]()
Kommer du og rydder hos meg også???![]()
Ja-a!!!Ja, det er fantastisk
Det viktigste er at man føler seg elsket og elsker, uten å nødvendigvis måtte si det hele tiden![]()
Her blir det baconpannekaker![]()
Ja, den etter-følelsen er fantastisk!!!Er ikke så glad i rydde assa, er egentlig det kjedeligste jeg vet men er gøy når man er ferdig;p
Jeg fikk også litt lyst på fleskepannekaker, men pleier å bruke godt gammeldags stekeflesk jeg da, og det er jo steinfrossent.... Kanskje jeg skal ta opp med en gang, så kan vi ha det i morgen.....Her blir det baconpannekaker![]()
Jeg sender også en del meldinger og får tilbake også. Er koselig synes jegSpørs hva du legger i ofteSender han som regel en mld hvor jeg skriver "jeg elsker deg", "Gleder meg til du kommer hjem fra jobben kjære" eller lignende hver dag ja
![]()