SKRAVLE-TRÅD

Planer for dagen da;)?
Jeg skal jobbe litt i alle fall..... Og prøve å sette opp den nye skriveren og kanksje få litt mer koll på ny-PCen (windows 8,1 for første gang, har windows 7 på jobb-PCen som jeg bruker mest, så sliter litt med å venne meg til overgangen..... :p

Skal på babysvømming i dag :)

Åh,det er så kos:) Vi deltok på nybegynnerkurs med veslegutt, og har meldt oss på neste kurs som begynner for oss tidlig i sept.mnd:D Nå går vi noen ganger alene for å holde det ved like:D Han elsker seg i vannet!!:)

Hun hadde nok litt høye forventninger, selv tror jeg ville likt det. Men måtte passet meg fra å kjøpe masse ting som bare blir skrot senere :p
Ja, det er nok fort gjort.......
Jeg er en sånn gavehamstrer jeg, så hadde nok handelt jule og burdagsgaver for flere år fremover..... ;)

Jeg skal jobbe litt i alle fall..... Og prøve å sette opp den nye skriveren og kanksje få litt mer koll på ny-PCen (windows 8,1 for første gang, har windows 7 på jobb-PCen som jeg bruker mest, så sliter litt med å venne meg til overgangen..... :p

Ahh:) Det skjønner jeg godt, tror jeg hadde slitt litt selv:P

Her er det frisørtime senere:D Også skal vi se på dører senere i dag, skal ha ny inngangsdør:D

Ahh:) Det skjønner jeg godt, tror jeg hadde slitt litt selv:p
Lo litt av min over 60 år gamle mor da hun gjorde så stor sak ut av at det var vanskelig å sette seg inn i et nye, men ser jo at jeg ikke burde ledd.... :p Hehe... Neida, jeg finner jo alt jeg skal ha og funker greit, men kjenner ting ikke går helt på autopilot og irriterer meg litt over at ting ikke er som de "skal" være.... (Vanedyr jeg nei?). Tastaturet har litt annen størrelse også, så bommer på shiften hele tiden..... :mad:

Lo litt av min over 60 år gamle mor da hun gjorde så stor sak ut av at det var vanskelig å sette seg inn i et nye, men ser jo at jeg ikke burde ledd.... :p Hehe... Neida, jeg finner jo alt jeg skal ha og funker greit, men kjenner ting ikke går helt på autopilot og irriterer meg litt over at ting ikke er som de "skal" være.... (Vanedyr jeg nei?). Tastaturet har litt annen størrelse også, så bommer på shiften hele tiden..... :mad:

Hehe, som å høre min mor når de fikk nytt program på jobb hvor de fører rapport m.m. "Jeg liker det virkelig ikke altså":p
Håpe du kommer raskt inn i det da:D

Huffda! Ogdu må vente til i morra? :o
Fikk time 13:20 :) ja :( lå pustet som man gjør meg rier i natt jeg og sovnet etter par timer heldigvis!

Mamma til en prinsesse ♡

Nei og nei.... Vondt i munnen er jo virkelig vondt også det (hva er vitsen med å ha så inmari mange nerver ini der liksom? :p ) Du har kanskje vært hos tannlegen nå? Håper i alle fall du får noe hjelp!!!
Det skjønner ikke jeg heller :p skal dit om ikke mange timene :)

Mamma til en prinsesse ♡

Dere er søte som tenker på meg ♡

Mamma til en prinsesse ♡

Back
Topp