SKRAVLE-TRÅD

Jeg fikk også min første rett før jeg ble 26 og er fast bestemt på å være ferdig innen 30, men vi skal bare ha to da. Og så er det plass til en til om jeg plutselig skulle bli gravid igjen etter det
Hehe... Ja, eksen ville bare ha to, så var akkurat det som var vår plan også (selv om jeg ønsket meg 3). Men nå skar det seg jo mellom oss da og å bytte mann forsinker jo ting litt..... (og det var jo absolutt ikke planlagt) :-p

Da er det veldig uvant med baby tenker jeg :) hørt at mange klarer det overraskende bra, går nok bra :) vi bestemte oss for å ikke bruke prevensjon da jeg ikke tåler dette og ble gravide med engang med snuppa. Pratet om dette med at vi har vært uforsiktig og min kjære mener at skjer det så skjer det :) vi har ikke sex så ofte :p blir sånn med baby :) så glad han også er med på dette like mye som meg :D pratet om å ha sex oftere til høsten bevisst for å bli gravid da :) god han ♡

Mamma til en prinsesse ♡
Ja, vi tror jo det kommer til å gå bra, men spennende blir det jo likevel..... :-) Gleder oss masse!!! Er bare at det er så leeeenge å vente for både liten og stor (egentlig er det bra, for vi har tusenogørti ting vi må få gjort først, men likevel)....

Ja, vi tror jo det kommer til å gå bra, men spennende blir det jo likevel..... :-) Gleder oss masse!!! Er bare at det er så leeeenge å vente for både liten og stor (egentlig er det bra, for vi har tusenogørti ting vi må få gjort først, men likevel)....
Når har du termin? :)

Mamma til en prinsesse ♡

Sier hei i denne skravlingen eg;)

Sent from my iPad using BV Forum

Det er det, men går nok fort etter hvert :)

Mamma til en prinsesse ♡
Håper det... Har som sagt ganske mye på "To do"-lissta før den tid, så helt greit at det ikke er i morgen egentlig... Vi holder på å innrede loftet (har stått som mørkloft siden vi bygde, nå blir det to soverom og en stue til) og alt som har vært lagret der oppe er nå stua inn på "gjesterommet" som skal bli baby-rom. Vi skal i tillegg beise hele huset et strøk i sommer og har noen hageprosjekter som jeg er spent på om vi i det hele tatt kommer i gang med. Og så skal vi prøve å få til et par turer før babyen kommer også, hilse på litt slekt og forskjellig......

Hei!!! :-)
Bare å henge seg på det.... Hva driver du med i dag (bortsett fra å være skravlesyk)?
Nå bare skravler eg;) hihi! Har gjort litt husrydding, klesvasking/beretning så nåventerveg på en maskin til

Sent from my iPad using BV Forum

Håper det... Har som sagt ganske mye på "To do"-lissta før den tid, så helt greit at det ikke er i morgen egentlig... Vi holder på å innrede loftet (har stått som mørkloft siden vi bygde, nå blir det to soverom og en stue til) og alt som har vært lagret der oppe er nå stua inn på "gjesterommet" som skal bli baby-rom. Vi skal i tillegg beise hele huset et strøk i sommer og har noen hageprosjekter som jeg er spent på om vi i det hele tatt kommer i gang med. Og så skal vi prøve å få til et par turer før babyen kommer også, hilse på litt slekt og forskjellig......
Høres ut som dere har nok å stri med :O blir nok bra :)

Mamma til en prinsesse ♡

Koser med jenta mi som nettopp våknet fra en dupp og skal lage meg litt mat :)

Mamma til en prinsesse ♡

Slenger meg på og sier hei jeg og :)

Sett litt på drømmehagen men hun er tydelig for ung for finner der ikke interessant enda.
Var Mikkes Klubbhus som var det første som fenget junior her... Men han var nok passert 6 mdnog kanskje enda litt eldre før vi i det hele tatt prøvde barneTV.

Mikkes klubbhus er en hit her og men for 5 åringen, han eldste på snart 11 ser på disney xd. Tror begge mine var over 1 år før tv var spennene og eldste elska teletubbiene lenge :) Så etterhvert ble det kaptein sabeltann for alle penga. Han minste er og veldig glad i jack og sjørøverene og handy mandy :)

Back
Topp