SKRAVLE-TRÅD

Kl 2 faktisk, det var da lite snilt.

Veldig snilt. Han ringer jo kun hvis han er overstadig beruset og det var jo trossalt 16.mai i går.
Da er det jo veeeldig viktig å ringe en småbarnsmamma midt på natta. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Veldig snilt. Han ringer jo kun hvis han er overstadig beruset og det var jo trossalt 16.mai i går.
Da er det jo veeeldig viktig å ringe en småbarnsmamma midt på natta. :p

Klart det er viktig, du burde ringt han i dag tidlig du da som hevn..

Ja noe må en gjøre for å holde seg våken. :p
Men godt å få det unna gjort tidlig så slipper stresse når resten av huset våkner.

det er jeg enig i, her fikk jeg 2 t alene , det var deilig.

Skal stripe håret mitt idag jeg :p spennende å se resultatet :)

Har du hatt en fin dag da;)?
Har egentlig vært ganske bra. Var veldig surt her akkurat da vi gikk i toget, men det kom seg litt utover dagen, så vi satt ute og spiste pølser .og is. Junior storkoste seg.... MEN.. sovna i bilen etterpå og nå får jeg ham ikke til å sove (sovner vanligvis halv 8-8.... :(

Har egentlig vært ganske bra. Var veldig surt her akkurat da vi gikk i toget, men det kom seg litt utover dagen, så vi satt ute og spiste pølser .og is. Junior storkoste seg.... MEN.. sovna i bilen etterpå og nå får jeg ham ikke til å sove (sovner vanligvis halv 8-8.... :(

Åhhh neeei:/ Den er lei...er han tydelig trøtt da? Grinete? Lys våken? Blid?
Håpe det går seg til:) Heldigvis søndag i morgen og ikke ukedag...

Har dere hatt en fin dag, damer?

Slitsom dag. Ble litt for mye for de 2 små. Så de sov veldig lite på dagen. Så ble veeeldig grinete nå på kvelden. Få ikke legge i fra meg lillejenta i det heletatt. Så må nok i vei å legge meg sammen med henne.

Åhhh neeei:/ Den er lei...er han tydelig trøtt da? Grinete? Lys våken? Blid?
Håpe det går seg til:) Heldigvis søndag i morgen og ikke ukedag...
Han er tydelig trøtt, men likevel irriterende våken..... Hehe... Blid er han da....... :)

Problemet er at han så godt som aldri sover lenger om morgenen fordi om det blir sen kveld, så dagen derpå blir som regel rimelig sutrete... Men nå skal vi kjøre mye bil i morgen da, så blir sikkert en dagdupp da også....... :p Helt på en snurr denne helga!!!

Slitsom dag. Ble litt for mye for de 2 små. Så de sov veldig lite på dagen. Så ble veeeldig grinete nå på kvelden. Få ikke legge i fra meg lillejenta i det heletatt. Så må nok i vei å legge meg sammen med henne.

Krysser fingrene for at både min og din sover snart... ;)

Han er tydelig trøtt, men likevel irriterende våken..... Hehe... Blid er han da....... :)

Problemet er at han så godt som aldri sover lenger om morgenen fordi om det blir sen kveld, så dagen derpå blir som regel rimelig sutrete... Men nå skal vi kjøre mye bil i morgen da, så blir sikkert en dagdupp da også....... :p Helt på en snurr denne helga!!!

Får håpe han ikke er så sutrete i morgen da.

uff da, håper de sover snart..)

Godt han er blid om ikke annet;)
Lykke til med å få han til å sove:)

Back
Topp