SKRAVLE-TRÅD

er dere klare for morgen dagen? :D

Det er utrolig enkelt å site i sofaen å klikke "legg i handlekurv" ja.. Har egentlig vært ganske flink de siste par årene jeg, siden jeg flytta inn i nytt hus og har måttet prioritere hardere enn tidligere.... Men det hender det glipper... Prøver å ikke kjøpe alt for mye vi ikke trenger da..... ;)
Jeg har blitt mye flinkere jeg også heldigvis.

Nei, må barbere leggene snart. Fikk ikke gjort det imorges, for babyen satt i vippestolen mens jeg dusja og så ble hun utålmodig. Må gjøre det ikveld, for tør ikke satse på at jeg her tid imorgen.

Nei, må barbere leggene snart. Fikk ikke gjort det imorges, for babyen satt i vippestolen mens jeg dusja og så ble hun utålmodig. Må gjøre det ikveld, for tør ikke satse på at jeg her tid imorgen.
satser på at du får gjort det da :)

Jeg skulle absolutt ha vaska bilen, men det utgår... Får bare leve med skammen over å stille i skikkelig skitten bil på 17.mai..... :p Ellers har jeg en viss formening om hva vi skal ha på, har lagt frem flagg, sløyfer og trompet, samt pakka bagen til overnatting hos "mormor" i morgen kveld. Huset ser ikke ut, men vi skal jo ikke være hjemme i helga, så det får bare være.......

Jeg skulle absolutt ha vaska bilen, men det utgår... Får bare leve med skammen over å stille i skikkelig skitten bil på 17.mai..... :p Ellers har jeg en viss formening om hva vi skal ha på, har lagt frem flagg, sløyfer og trompet, samt pakka bagen til overnatting hos "mormor" i morgen kveld. Huset ser ikke ut, men vi skal jo ikke være hjemme i helga, så det får bare være.......
Vi har vasket den utenpå (mannen) men skulle vært tatt inni:p

Sent from my iPad using BV Forum

Vi leier vi, så har alltid penger til overs. Men de skal jo egentlig spares til å kjøpe bolig da!
Ja, hadde ganske grei råd jeg også før jeg klabba til å bygde meg et flette nytt hus sånn helt på egen hånd.... Hehe... Neida, angrer ikke i det hele tatt!!! Og var jo forberedt på omveltningen. Skal vel selge halve til samboeren min etter hvert regner jeg med, så da blir det litt romsligere igjen.... ;)

Back
Topp