Er det sant? Hater fotball! Fader as.
Samme her
Nå har det dog begynt, weehooo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det sant? Hater fotball! Fader as.
Jeg har blitt mye flinkere jeg også heldigvis.Det er utrolig enkelt å site i sofaen å klikke "legg i handlekurv" ja.. Har egentlig vært ganske flink de siste par årene jeg, siden jeg flytta inn i nytt hus og har måttet prioritere hardere enn tidligere.... Men det hender det glipper... Prøver å ikke kjøpe alt for mye vi ikke trenger da.....![]()
Fotball er fantastisk, ingen møkkasport nei.!Fant ut at norske talenter ikke kommer før 21.40 pga. fotball!!
Møkka sport![]()
Så klar som man kan få blitt.er dere klare for morgen dagen?![]()
så braSå klar som man kan få blitt.
Fotball er fantastisk, ingen møkkasport nei.!
Nei, må barbere leggene snart. Fikk ikke gjort det imorges, for babyen satt i vippestolen mens jeg dusja og så ble hun utålmodig. Må gjøre det ikveld, for tør ikke satse på at jeg her tid imorgen.er dere klare for morgen dagen?![]()
Veldig uenig ja, her i huset elsker alle fotball.HeheDa er vi veldig uenig
Forstå meg rett, begynner min sønn med fotball er det greit altså,men fotballsendinger burde ikke vært lov
![]()
Veldig uenig ja, her i huset elsker alle fotball.![]()
satser på at du får gjort det daNei, må barbere leggene snart. Fikk ikke gjort det imorges, for babyen satt i vippestolen mens jeg dusja og så ble hun utålmodig. Må gjøre det ikveld, for tør ikke satse på at jeg her tid imorgen.
Ja, hvis jeg slutter å henge på forum og går på badet nå så får jeg gjort detsatser på at du får gjort det da![]()
Jeg skulle absolutt ha vaska bilen, men det utgår... Får bare leve med skammen over å stille i skikkelig skitten bil på 17.mai.....er dere klare for morgen dagen?![]()
Jaer dere klare for morgen dagen?![]()
Vi har vasket den utenpå (mannen) men skulle vært tatt inniJeg skulle absolutt ha vaska bilen, men det utgår... Får bare leve med skammen over å stille i skikkelig skitten bil på 17.mai.....Ellers har jeg en viss formening om hva vi skal ha på, har lagt frem flagg, sløyfer og trompet, samt pakka bagen til overnatting hos "mormor" i morgen kveld. Huset ser ikke ut, men vi skal jo ikke være hjemme i helga, så det får bare være.......
Ja, hadde ganske grei råd jeg også før jeg klabba til å bygde meg et flette nytt hus sånn helt på egen hånd.... Hehe... Neida, angrer ikke i det hele tatt!!! Og var jo forberedt på omveltningen. Skal vel selge halve til samboeren min etter hvert regner jeg med, så da blir det litt romsligere igjen....Vi leier vi, så har alltid penger til overs. Men de skal jo egentlig spares til å kjøpe bolig da!
Men det inni er det jo bare dere som ser, så slipper å skjemmes da....Vi har vasket den utenpå (mannen) men skulle vært tatt inni
Sent from my iPad using BV Forum