SKRAVLE-TRÅD

Men det inni er det jo bare dere som ser, så slipper å skjemmes da.... ;)
Ja, hihi;) så lenge vi ikkje åpner dørene i offentligheten:p
Men har kjøpt flagg til bilen idag;) wooohoo

Sent from my iPad using BV Forum

I fjor kjørte vi min kjæres veteran pickup med flagg på hver side...... Siden han er på sjøen blir det nok den skitne kone-/arbeidsbilen i år..... Om jeg ikke skal stikke med hans stasjonsvogn da... ;) Er forsåvidt like skitten den, men fargen gjør at det ikke vises like godt... Og så er den totalt strøken inni... ALLTID!!! Min er full av skoovertrekk og engangskjeledresser, sjokoladepapir, sand, støvler, hansker, papirer, hundehår osv osv.. :p

Ironisk nok, jeg har ikke råd til å havne i luksusfellen :p
Du har ikke råd til å ta opp forbrukslån for å shoppe mener du? :D jeg hadde Mastercard en gang, aldri mer! Den gjelda er heldigvis nedbetalt nå. Har lån på bilen da, og lånekassen så klart. ..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjører ikke bil vi, bor i byen. Men har tenkt å ha flagg på barnevogna og så har jeg sånn flagg-bånd som jeg skal knytte til sløyfer på styret:)

Du har ikke råd til å ta opp forbrukslån for å shoppe mener du? :D jeg hadde Mastercard en gang, aldri mer! Den gjelda er heldigvis nedbetalt nå. Har lån på bilen da, og lånekassen så klart. ..

Nemlig! Som ufør ble jeg innvilget 5000 i kreditt.. Vet ikke, men tror ikke Hallgeir gidder å stille opp for det :p

Hehe... Bra sagt!! Da er vi to.... ;) (og litt fornuft midt oppi alt sammen skader vel heller ikke?)

Nei det skader ikke! har du noe til låns? :p

Kjører ikke bil vi, bor i byen. Men har tenkt å ha flagg på barnevogna og så har jeg sånn flagg-bånd som jeg skal knytte til sløyfer på styret:)

Deilig å bu sentralt då;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nemlig! Som ufør ble jeg innvilget 5000 i kreditt.. Vet ikke, men tror ikke Hallgeir gidder å stille opp for det :p

Nei det skader ikke! har du noe til låns? :p
Haha... Nei, har 50 000,- i kreditt på kredittkortet vi får gjennom jobben, så tror jeg må ha fornuften min selv gitt.... ;)

Etter en laang dag med rydding i kjelleren og dåpsforbredelser var det godt å legge seg. Så jeg sier god natt. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen :) flere som er våkene? :)

Håper du har fått sovet godti natt

Ja egentlig. Bortsett fra at en kompis ringt kl 2 i natt. Og en russebuss kjørte forbi med full guffe musikk i 5 tiden. :p
men lillegutt våkna hall 6 så det var jo fint å bli vekt med Broiler. Ble litt mer våken og bedre humør av å bli vekt slik da i stede for hyling. ;)

Ja egentlig. Bortsett fra at en kompis ringt kl 2 i natt. Og en russebuss kjørte forbi med full guffe musikk i 5 tiden. :p
men lillegutt våkna hall 6 så det var jo fint å bli vekt med Broiler. Ble litt mer våken og bedre humør av å bli vekt slik da i stede for hyling. ;)

Kl 2 faktisk, det var da lite snilt.

Våken ja. Vært våken siden 5. Fått dusja og rydda og mata twinsa. ;) :D

Oi oi :D flink du er :)

jeg har dusja, funnet frem nytt antrekk til både meg og poden og skal til å lage frokost snart.
Så er det vel slutt på skravlinga her inne i noen timer.

Back
Topp