MSE88
Forumet er livet
Ja, hihiMen det inni er det jo bare dere som ser, så slipper å skjemmes da....![]()
Men har kjøpt flagg til bilen idag
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hihiMen det inni er det jo bare dere som ser, så slipper å skjemmes da....![]()
I fjor kjørte vi min kjæres veteran pickup med flagg på hver side...... Siden han er på sjøen blir det nok den skitne kone-/arbeidsbilen i år..... Om jeg ikke skal stikke med hans stasjonsvogn da...Ja, hihiså lenge vi ikkje åpner dørene i offentligheten
Men har kjøpt flagg til bilen idagwooohoo
Hehe, ja ikke sant. Men jeg har hvertfall ikke havna i luksusfellen!
Hehe... Bra sagt!! Da er vi to....Ironisk nok, jeg har ikke råd til å havne i luksusfellen![]()
Du har ikke råd til å ta opp forbrukslån for å shoppe mener du?Ironisk nok, jeg har ikke råd til å havne i luksusfellen![]()
Kjører ikke bil vi, bor i byen. Men har tenkt å ha flagg på barnevogna og så har jeg sånn flagg-bånd som jeg skal knytte til sløyfer på styretJa, hihiså lenge vi ikkje åpner dørene i offentligheten
Men har kjøpt flagg til bilen idagwooohoo
Du har ikke råd til å ta opp forbrukslån for å shoppe mener du?jeg hadde Mastercard en gang, aldri mer! Den gjelda er heldigvis nedbetalt nå. Har lån på bilen da, og lånekassen så klart. ..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe... Bra sagt!! Da er vi to....(og litt fornuft midt oppi alt sammen skader vel heller ikke?)
Deilig å bu sentralt dåKjører ikke bil vi, bor i byen. Men har tenkt å ha flagg på barnevogna og så har jeg sånn flagg-bånd som jeg skal knytte til sløyfer på styret
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Haha... Nei, har 50 000,- i kreditt på kredittkortet vi får gjennom jobben, så tror jeg må ha fornuften min selv gitt....Nemlig! Som ufør ble jeg innvilget 5000 i kreditt.. Vet ikke, men tror ikke Hallgeir gidder å stille opp for det
Nei det skader ikke! har du noe til låns?![]()
Ja, bortsett fra for lommeboka, bor altfor nærme butikkene!Deilig å bu sentralt då
Sent from my iPhone using BV Forum
Håper du har fått sovet godti nattEtter en laang dag med rydding i kjelleren og dåpsforbredelser var det godt å legge seg. Så jeg sier god natt.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
God morgenGod morgenflere som er våkene?
![]()
Håper du har fått sovet godti natt
God morgenflere som er våkene?
![]()
Ja egentlig. Bortsett fra at en kompis ringt kl 2 i natt. Og en russebuss kjørte forbi med full guffe musikk i 5 tiden.
men lillegutt våkna hall 6 så det var jo fint å bli vekt med Broiler. Ble litt mer våken og bedre humør av å bli vekt slik da i stede for hyling.
Oi oiVåken ja. Vært våken siden 5. Fått dusja og rydda og mata twinsa.![]()
Effektiv duVåken ja. Vært våken siden 5. Fått dusja og rydda og mata twinsa.![]()