Skravle oktober-skritt

Gira både fysisk og psykisk. Mye lettere kropp og klart bedre fysisk form.
Er mange grunner til at jeg gleder meg til mannen kommer hjem.
En av dem er at da vil jeg ha mulighet til å gå opp i skogen igjen

Så bra, elsker fjellturer.
Kommer nok til å ta en skikkelig tur på lørdag mens lille U sover, og en kort med barna på søndag samt en lang på kvelden.

Så flink du er til å planlegge.
Turene med familien blir jo ikke raske trimturer for min del, men håper vi blir ute endel timer og da blir det mange skritt i det minste. Skal også prøve få til en kort men rask tur på egenhånd i løpet av helgen også.

Så flink du er til å planlegge.
Turene med familien blir jo ikke raske trimturer for min del, men håper vi blir ute endel timer og da blir det mange skritt i det minste. Skal også prøve få til en kort men rask tur på egenhånd i løpet av helgen også.
Når jeg går med barna går vi en runde, jeg teller de kilometerne på lik linje med at andre teller trilleturer rett og slett så er det for å holde meg i bevegelse og selv om jeg ikke går like fort er en tur på rundt 5 km også trim

Vi gikk på tur igjen på jobb i dag vi :-P

Og i dag var jeg lur og puttet klokka mi i lomma da jeg trilla vogn, så skritt ble registrert :-P
Er oppe i 11657 nå. Og det blir da noen til.

Jeg er fornøyd bare jeg kommer over 10 000 om dagen jeg, var jo det som var målet ;-)

Regnskapsfører. Sitter stille på kontor. Og har printer på pulten. Og alle kommer inn til meg for å skravle, så jeg er knapt utenfor kontoret i løpet av dagen:(
Så kjedelig da, jobber også på kontor, men må opp å bevege meg innimellom, og så har jeg tre søte små som gir meg bevegelse både før og etter..

Vi gikk på tur igjen på jobb i dag vi :p

Og i dag var jeg lur og puttet klokka mi i lomma da jeg trilla vogn, så skritt ble registrert :p
Er oppe i 11657 nå. Og det blir da noen til.

Jeg er fornøyd bare jeg kommer over 10 000 om dagen jeg, var jo det som var målet ;-)

Bra du gjorde det sånn da. Og over 10.000 skritt er innafor.

Back
Topp