Pusern
Gift med forumet
Jeg vet, så må bare slutte å tenke på denne utfordringen nå ;-)
Var bare så irriterende![]()
Oktober er over før vi vet ordet av det og da blir november din måned.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet, så må bare slutte å tenke på denne utfordringen nå ;-)
Var bare så irriterende![]()
Flink pikeJaja, jeg får høre på dere da![]()
Så bra14.567 skritt
Det er jo supert på en lat dagDet ble 9.024 skritt i dag
Lykke tilDa skal jeg ta første test hjemme på hvor mange skritt en dag med to unger blir![]()
Da skal jeg ta første test hjemme på hvor mange skritt en dag med to unger blir![]()
Alltid artig å følge med uansettMye mindre skritt i dag. Er på 6693 i dag. Og det blir nok ikke så mange flere heller nå.
Tatt det mer med ro i dag.
Kommer til å fortsette å registrere skritt denne mnd selv om jeg nå skal ta det mer med ro. Bare morsomt å se hva det blir til slutt![]()
Er bare på 7.435Alltid artig å følge med uansett
Jeg er på 10031 nå![]()
Ikke bare det daEr bare på 7.435
Telle?Jeg har gitt opp å telle skritt. Får liksom ingen..
Nei, men har ikke sittet stille heller, kommer nok til å gjøre det resten av kvelden.Ikke bare det dadu er heller ikke i topp form etter natten..
Du har jo allerede enormt mange skritt denne månedenNei, men har ikke sittet stille heller, kommer nok til å gjøre det resten av kvelden.
Nesten hvertfall, har en middag å gjøre ferdig
Samme herJeg har gitt opp å telle skritt. Får liksom ingen..
Den vil være enkel i dag, det meste er allerede gjort.Du har jo allerede enormt mange skritt denne måneden
Kos deg med matlaging!
Ja, du gjør det enkelt idag skjønner jegDen vil være enkel i dag, det meste er allerede gjort.
Har en lammeskank stående i ovnen.
Skal bare tykne kraften til saus, lage en fenikkel og appelsin salat og smørdampe noen poteter
Nei, bare at mye allerede er gjort siden kjøttet skal brasseres i ovnen i 2,5 timer.Ja, du gjør det enkelt idag skjønner jeghaha!