Skravle oktober-skritt

Bare 4706 idag, godt jeg hadde litt å gå på. Men jeg går utrolig lite på jobb altså:o

Dagens resultat: 25.189 skritt

Fitbiten ble fri for strøm i natt og hadde den på lading, men den ble avglemt. Så nå står det 4810 skritt. Fra ca kl 17.30.

Formen mye bedre så gikk meg en tur på 4 km pluss div andre aktiviteter og landet på drøyt 18.000 skritt

Nå er jeg ute å kjøre på dagens skritt :-P

Gått en tur på jobb på sikkert 3-3.5 km, men med vogn så registreres jo ikke skrittene på klokka :-o :-P
Hvor mange skritt tilsvarer den distansen da tro??? 2000?? For jeg vil jo gjerne at det skal telle med for denne dagen :-P

Utenom det da, så har jeg nå 7463 skritt når jeg drar fra jobb ;-) Uten de jeg gikk på turen...

Gått en tur på jobb på sikkert 3-3.5 km, men med vogn så registreres jo ikke skrittene på klokka :-o :-P
Hvor mange skritt tilsvarer den distansen da tro??? 2000?? For jeg vil jo gjerne at det skal telle med for denne dagen :-P

Utenom det da, så har jeg nå 7463 skritt når jeg drar fra jobb ;-) Uten de jeg gikk på turen...
Godt jobbet:D
Kan du ikke trille vogn med en hånd?:P

Jeg har ca 1000 skritt pr km, så foe meg ville det vært 3000-3500 skritt

Back
Topp