Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går lite på jobb jeg ogsåBare 4706 idag, godt jeg hadde litt å gå på. Men jeg går utrolig lite på jobb altså![]()
Strålende resultatDagens resultat: 25.189 skritt
Det er jo flottFormen mye bedre så gikk meg en tur på 4 km pluss div andre aktiviteter og landet på drøyt 18.000 skritt
Takk takkSelvfølgelig, den hadde jeg helt glemt.
<videre god bedring med foten
Det er høyt til å være syk altså:-DFormen mye bedre så gikk meg en tur på 4 km pluss div andre aktiviteter og landet på drøyt 18.000 skritt
Jeg tok meg til og med i å stå og "marsjere" mens jeg printetGår lite på jobb jeg også![]()
Haha, det er jo fantastisk innsatsJeg tok meg til og med i å stå og "marsjere" mens jeg printetflau
![]()
Godt jobbetNå er jeg ute å kjøre på dagens skritt![]()
Gått en tur på jobb på sikkert 3-3.5 km, men med vogn så registreres jo ikke skrittene på klokka :-o![]()
Hvor mange skritt tilsvarer den distansen da tro??? 2000?? For jeg vil jo gjerne at det skal telle med for denne dagen![]()
Utenom det da, så har jeg nå 7463 skritt når jeg drar fra jobb ;-) Uten de jeg gikk på turen...
BlæhGodt jobbet
Kan du ikke trille vogn med en hånd?![]()
Jeg har ca 1000 skritt pr km, så foe meg ville det vært 3000-3500 skrittNå er jeg ute å kjøre på dagens skritt![]()
Gått en tur på jobb på sikkert 3-3.5 km, men med vogn så registreres jo ikke skrittene på klokka :-o![]()
Hvor mange skritt tilsvarer den distansen da tro??? 2000?? For jeg vil jo gjerne at det skal telle med for denne dagen![]()
Utenom det da, så har jeg nå 7463 skritt når jeg drar fra jobb ;-) Uten de jeg gikk på turen...
Vil tro det er vrientBlæh![]()
Prøv å trille en firemannsvogn uten svinghjul, som må løftes over alle fortauskanter og fysisk løftes rundt i svinger med en hånd![]()
Så braTilbake fra Tusenfryd, 17.363 skritt til nå i dag
Ja en smuleVil tro det er vrient![]()