Ja det er det jeg også tenker. Jeg har ikke all verdens lange skrittJeg har ca 1000 skritt pr km, så foe meg ville det vært 3000-3500 skritt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er det jeg også tenker. Jeg har ikke all verdens lange skrittJeg har ca 1000 skritt pr km, så foe meg ville det vært 3000-3500 skritt
Haha, hurra for detHatt det veldig gøy.
Vant 2 kg Dumle![]()
Det er høyt til å være syk altså:-D
Jeg får ikke så mye på en frisk dag en gang![]()
Så flink du har værtDa er jeg oppe i 12728 skritt, og det er ikke iregnet de skrittene jeg gikk på tur i dag på jobb. Som jo er skritt gått.
Så hvis jeg legger på 2500 skritt på slutten av denne dagen så tror jeg at jeg iallefall ikke har tatt i for mye.
Du er jaggu flink til å bevege degBle 20.177 skritt i dag![]()
Satset på under 6.000 i dagDu er jaggu flink til å bevege deg![]()
Det klarer du nok ikke å holde deg underSatset på under 6.000 i dag![]()
Har bare planlagt en lat dagDet klarer du nok ikke å holde deg undermed mindre du er sengeliggende....
Spennende å høre hva en lat dag hos deg resulterer iHar bare planlagt en lat dag
Er ikke mer på en 1.400 skritt hittil i dagSpennende å høre hva en lat dag hos deg resulterer i![]()
Er ikke mer på en 1.400 skritt hittil i dag
Men sitter egentlig og hopper i sofaen...
Flink du erBle16.870 skritt i går torsdag
Flink du er![]()
Jeg vet virkelig ikke hva som går av meg, jeg klarer ikke å sitte stille for tiden.Du altså![]()
Bare pass på den ikke blir kald når du trener så går det helt sikkert braTakkstraks i form igjen nå - fortsatt litt guff i halsen.
Jeg vet virkelig ikke hva som går av meg, jeg klarer ikke å sitte stille for tiden.