Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går trått med trening her. Er alene med gutta en mnd tid og rekker ikke etter jobb. Minste sovner sjelden før 21-21.30, og da orker jeg rett og slett ikke!
Hadde hjemmekontor idag og tok "lunsjen" på mølla. Håper å få barnevakt så jeg får jogget en tur både i morgen og søndag.
Kos deg masse13 km Trysilrypa i dag.
Begynner å gå kl 11![]()
Har det på Endomondo så henter det derMå oppdatere lista mi snart ser jeg. Har skrevet i notatboka mi.![]()
Så flink du er.Så langt I september kan jeg værtfall skryte av over 10000 skritt hver dag og mange gode gåturerNå skinner sola jeg håper på å få til en tur igjen I ettermiddag etter jobb
![]()
Så langt I september kan jeg værtfall skryte av over 10000 skritt hver dag og mange gode gåturerNå skinner sola jeg håper på å få til en tur igjen I ettermiddag etter jobb
![]()
Tusen takkSå flink du er.
Har ikke over 10.000 hver dag, men gjennomsnittet er over 10.000 om dagen.
Var rett over 32.000 i går
Takk skal du haSå flink du har vært!!!!
Ja det hadde Vært moroKanskje jeg klarer å nå 75 km nå til helgen![]()
Jeg gikk tross at den lange turen på Trysilrypa den dagen da + en del frem og tilbake i området den dagenTusen takkOii 32000 er jo helt vilt :O flinkisen
dette hadde vært moro å greid en dag selv
![]()
Regner med å komme over 75 km denne måneden til helgen du også?Ja det hadde Vært moroJeg blir med på det
![]()
Ja det var det jeg tenkte men jaggu greide jeg det nå I dagRegner med å komme over 75 km denne måneden til helgen du også?