Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og jeg hadde absolutt sett for meg å nå målet. Men så ble ikke starten av måneden slik jeg så for meg:/ så da går lufta litt ut. Lurer på hvordan neste måned blir. Oktober, blir både kaldere og mørkere nå.Vi var to tre stykk som ble enige om 75 da så mange greidde mye mer enn 60 i august.
Og jeg hadde absolutt sett for meg å nå målet. Men så ble ikke starten av måneden slik jeg så for meg:/ så da går lufta litt ut. Lurer på hvordan neste måned blir. Oktober, blir både kaldere og mørkere nå.
Det ble 9,8 km
Er litt det jeg skrev om for en stund siden med link til en artikkel jeg hadde lest.Det er jammen imponerende bra - særlig om motivasjonen skranter !
Er litt det jeg skrev om for en stund siden med link til en artikkel jeg hadde lest.
Var en som hadde gått ned ganske mye, og han skrev at det var en filosofi som holdt det gående, NullSyt.
Med NullSyt menes også dårlige unnskyldinger for å ikke komme seg på trening, jeg orker ikke, det regner, det er høst og mørkt, personen jeg trener sammen med kan ikke i dag +++
Spark deg selv opp av sofaen og kom det avgårde!
Min erfaring er at en dårlig unnskyldning gjør det lettere å komme med en annen neste gang, og så igjen, og igjen++
Og der er det ofte det stopper for meg, og så blir man lei seg siden man igjen ikke klarte det og trøsten er sjokolade så da kommer kiloene tilbake igjen..
Neeeii, er ikke helt der, ikke denne gang også takk
Kom meg på mølla 3 km etter legging av unger. Super stolt
Foreslår 60 km da det er mindre aktuelt å gå/løpe ute i mørket for flere av oss.
Kunne tenke meg at vi lager en tråd for innendørs cardio trening også.