Pusern
Gift med forumet
Må være ferdigdusjet og på vei ut døren etter trening kl 13 i morgen for å få levert mannen tidsnok og frøkna skal i bursdag
Det greier du!!! Lykke til!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må være ferdigdusjet og på vei ut døren etter trening kl 13 i morgen for å få levert mannen tidsnok og frøkna skal i bursdag
Kommer helt an på når jeg står opp det.Det greier du!!! Lykke til!!!
Kommer helt an på når jeg står opp det.
Er mannen for snill så kommer jeg meg ikke opp før 10-11 tiden
Jepp.Hi...hi...du får be han "piske" deg opp
Jepp.
Gud forby en snill mann
Han er flinkere til å merke det når jeg trenger hvile enn meg selv, og det er andre ting enn trening som sliter meg ut om dagen...De har vi jo ikke bruk for i denne sammenheng.
Han er flinkere til å merke det når jeg trenger hvile enn meg selv, og det er andre ting enn trening som sliter meg ut om dagen...
Vi får se hva han sier i morgen tidlig
Må komme meg ut på en liten trilletur idag for å få igang kroppen. Ligger dårlig an til å nå målet så må skjerpe meg siste delen av mnd
Ingen tur på meg i dag, så da blir det ikke noe før tirsdagen igjen
Ferdig med en kjapp trilletur i nydelig vær. Måtte han sove lenge så jeg får gjort noe idag
Tviler på at det går nå ble dårlig med turgåing nede hos mamma og pappa. Hadde et mål om 5 km hver dag. Dere ser hvordan det gikk.Bare å stå på det. Prøv å få til et par langturer så hjelper det på.
Ble bare 7,5 km i dag