Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8,21 km morgen tur det var så deilig etter 3 dager uten noe tur
Ikke mer enn 4,2 km, kanskje 60% veldig rask gange og 40% jogging.
Men fy søren å jeg kjenner det i beina nå.
Litt stolt av meg selv da, har ikke prøvd å jogge siden videregående for over 20 år siden
Takk, ganske fornøyd selvSuverent!!! Så bra!!!
Flinke deg4 km Spasertur i dag
Flinke deg
Fikk ikke samme tempo som vanlig på gåturen i dag jeg heller siden lårene var vonde etter forsøket på å løpe og fordi jeg hadde med frøkna på 4,5 årTakk. Gikk sammen med noen så ikke det tempo jeg pleier ha, men fint å få rørt seg!!! Og været er fortsatt WOW!!!
Fikk ikke samme tempo som vanlig på gåturen i dag jeg heller siden lårene var vonde etter forsøket på å løpe og fordi jeg hadde med frøkna på 4,5 år
Er ikke så vanskelig med det været som har vært i dagMen vi er jo flinke som kos oss ut og i bevegelse uansett.
Er ikke så vanskelig med det været som har vært i dag
Blir en liten tur i morgen også før mannen reiser.Sant nok en fryd å være ute!!!
Blir en liten tur i morgen også før mannen reiser.
Vil ikke ha muligheten når jeg er alene med barna, og etter han kommer hjem kan det bli vanskelig på grunn av lange jobb kvelder
Muligens jeg vil klare en også på tirsdag, men så tidligst igjen på lørdagJa, da "må" du ut i morgen!!!
Jeg tror og håper på en tur selv i morgen også. I såfall en bra helg for bevegelse her!!
Muligens jeg vil klare en også på tirsdag, men så tidligst igjen på lørdag
Må være ferdigdusjet og på vei ut døren etter trening kl 13 i morgen for å få levert mannen tidsnok og frøkna skal i bursdagOk - da får du ta deg en langtur i morgen.