Skravle ♡75 km September♡

Går trått med trening her. Er alene med gutta en mnd tid og rekker ikke etter jobb. Minste sovner sjelden før 21-21.30, og da orker jeg rett og slett ikke!
Hadde hjemmekontor idag og tok "lunsjen" på mølla. Håper å få barnevakt så jeg får jogget en tur både i morgen og søndag.


Ikke lett å ha overskudd og tid til trening når du er så mye alene med barna. Men jammen var du flink som tok mølla i lunchen.
Lykke til med å få til litt bevegelse i helgen!
 
Åhh så flinke dere er! Har en uke ferie her nå så treningen blir forhåpentligvis bedre her! Energien er virkelig på bånn i starten :( Hater at jeg gang på gang befinner meg her, i startgropa..
 
13 km Trysilrypa i dag.
Begynner å gå kl 11 :)
 
Eg henger meg på her no. Har
absolutt ingen håp om å nå 75, kanskje eg skal ta sikte på 7,5 heller. Uansett så trur eg det blir meir om eg fører det opp her enn om eg ikkje gjer det!

Har klart å gå tur både i går og i dag. Det går ulidelig sakte (og eg måtte sette meg ned og kvile litt etter knapt 1 km), men det er tur! Wohoo!
 
Må oppdatere lista mi snart ser jeg. Har skrevet i notatboka mi. :p
 
Så langt I september kan jeg værtfall skryte av over 10000 skritt hver dag og mange gode gåturer :D Nå skinner sola jeg håper på å få til en tur igjen I ettermiddag etter jobb :D
 
Back
Topp