Pusern
Gift med forumet
Noen flinke fiksa det så jeg. Flott.
Flott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen flinke fiksa det så jeg. Flott.
Går trått med trening her. Er alene med gutta en mnd tid og rekker ikke etter jobb. Minste sovner sjelden før 21-21.30, og da orker jeg rett og slett ikke!
Hadde hjemmekontor idag og tok "lunsjen" på mølla. Håper å få barnevakt så jeg får jogget en tur både i morgen og søndag.
Kos deg masse13 km Trysilrypa i dag.
Begynner å gå kl 11
Har det på Endomondo så henter det derMå oppdatere lista mi snart ser jeg. Har skrevet i notatboka mi.
Så flink du er.Så langt I september kan jeg værtfall skryte av over 10000 skritt hver dag og mange gode gåturer Nå skinner sola jeg håper på å få til en tur igjen I ettermiddag etter jobb
Så langt I september kan jeg værtfall skryte av over 10000 skritt hver dag og mange gode gåturer Nå skinner sola jeg håper på å få til en tur igjen I ettermiddag etter jobb
Tusen takk Oii 32000 er jo helt vilt :O flinkisen dette hadde vært moro å greid en dag selvSå flink du er.
Har ikke over 10.000 hver dag, men gjennomsnittet er over 10.000 om dagen.
Var rett over 32.000 i går
Takk skal du haSå flink du har vært!!!!
Ja det hadde Vært moro Jeg blir med på detKanskje jeg klarer å nå 75 km nå til helgen
Jeg gikk tross at den lange turen på Trysilrypa den dagen da + en del frem og tilbake i området den dagenTusen takk Oii 32000 er jo helt vilt :O flinkisen dette hadde vært moro å greid en dag selv
Regner med å komme over 75 km denne måneden til helgen du også?Ja det hadde Vært moro Jeg blir med på det
Ja det var det jeg tenkte men jaggu greide jeg det nå I dagRegner med å komme over 75 km denne måneden til helgen du også?