Skravle ♡75 km September♡

Vi var to tre stykk som ble enige om 75 da så mange greidde mye mer enn 60 i august.
Og jeg hadde absolutt sett for meg å nå målet. Men så ble ikke starten av måneden slik jeg så for meg:/ så da går lufta litt ut. Lurer på hvordan neste måned blir. Oktober, blir både kaldere og mørkere nå.
 
Og jeg hadde absolutt sett for meg å nå målet. Men så ble ikke starten av måneden slik jeg så for meg:/ så da går lufta litt ut. Lurer på hvordan neste måned blir. Oktober, blir både kaldere og mørkere nå.

Ja, tenkte på det samme. Blir nok mer innetrening på meg fremover. Kanskje lage en tråd for gåing/løping og en for innetrening? Og sette seg mål der man vil; evt på begge.
 
Nå håper jeg ikke regnet kommer, selv om motivasjonen er på bunn så skal jeg opp i skogen i kveld
 
Det er jammen imponerende bra - særlig om motivasjonen skranter :)!
Er litt det jeg skrev om for en stund siden med link til en artikkel jeg hadde lest.
Var en som hadde gått ned ganske mye, og han skrev at det var en filosofi som holdt det gående, NullSyt.
Med NullSyt menes også dårlige unnskyldinger for å ikke komme seg på trening, jeg orker ikke, det regner, det er høst og mørkt, personen jeg trener sammen med kan ikke i dag +++
Spark deg selv opp av sofaen og kom det avgårde!
Min erfaring er at en dårlig unnskyldning gjør det lettere å komme med en annen neste gang, og så igjen, og igjen++
Og der er det ofte det stopper for meg, og så blir man lei seg siden man igjen ikke klarte det og trøsten er sjokolade så da kommer kiloene tilbake igjen..

Neeeii, er ikke helt der, ikke denne gang også takk
 
Er litt det jeg skrev om for en stund siden med link til en artikkel jeg hadde lest.
Var en som hadde gått ned ganske mye, og han skrev at det var en filosofi som holdt det gående, NullSyt.
Med NullSyt menes også dårlige unnskyldinger for å ikke komme seg på trening, jeg orker ikke, det regner, det er høst og mørkt, personen jeg trener sammen med kan ikke i dag +++
Spark deg selv opp av sofaen og kom det avgårde!
Min erfaring er at en dårlig unnskyldning gjør det lettere å komme med en annen neste gang, og så igjen, og igjen++
Og der er det ofte det stopper for meg, og så blir man lei seg siden man igjen ikke klarte det og trøsten er sjokolade så da kommer kiloene tilbake igjen..

Neeeii, er ikke helt der, ikke denne gang også takk

Høres ut som kloke tanker. Kjenner det litt igjen må jeg si.
Og tenker også motsatt, greier man komme seg på trening en "vil-Ikke-dag", motiverer det til met trening.
 
Ble ca 2 km rask gange i byen da jeg gikk av bussen to stopper før jeg egentlig skulle.
14559 skritt i dag
 
Da ble det 4 km pw mens eldstemann trente fotball og 30 min styrke på gulvet hjemme mens middagen var i ovnen. Her brukes tiden godt.
 
Foreslår 60 km da det er mindre aktuelt å gå/løpe ute i mørket for flere av oss.
Kunne tenke meg at vi lager en tråd for innendørs cardio trening også.
 
Foreslår 60 km da det er mindre aktuelt å gå/løpe ute i mørket for flere av oss.
Kunne tenke meg at vi lager en tråd for innendørs cardio trening også.

Enig i den tanken med egen tråd for innendørs trening. Jeg løper ikke i mørket mtp min egen sikkerhet.
 
Back
Topp