Det har jeg laget én gang. Inviterte pappa, stemor og svigers på middag ganske tidlig i forholdet, og fant ut at jeg skulle lage ribbe da dette var i juletidenDette blir spennende, har ikke laget ribbe før
Skal ha ribbe i dag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg laget én gang. Inviterte pappa, stemor og svigers på middag ganske tidlig i forholdet, og fant ut at jeg skulle lage ribbe da dette var i juletidenDette blir spennende, har ikke laget ribbe før
Skal ha ribbe i dag

Æææsj. Kjedelig.Gaaaah , en sosial ting på mange mnd å så ender jeg opp i spenning etter den ene personen nå er i karantene pga smitte på avdelingen. Fantastisk !
Oh yes, håper bare hun tester negativtÆææsj. Kjedelig.
Håper jeg og!Oh yes, håper bare hun tester negativt
Dette blir spennende, har ikke laget ribbe før
Skal ha ribbe i dag
Tror jeg griner om ikke,..Håper jeg og!
Ja det forstår jeg. Krysser fingrene!Tror jeg griner om ikke,..
Å så kjedelig.Mamma finner ikke dem gamle fløtekaramell-oppskriften, og jeg husket ikke detaljene for jeg vet like deler sirup og sukker og fløte og en skvett vann, men mamma sier der var smør også, bare at hun ikke husker hvor mye.
Internet har tusen oppskrifter men jeg hadde jo lyst på de jeg er oppvokst med...
TakkJa det forstår jeg. Krysser fingrene!
Så utrolig kjedelig.Og min søsters familie er i karantene pga to ansatte i barnehagen er smittet. Foreløpig ingen symptomer da..
Ifølge hu er jula ødelagt. Prøver å si at nei, den er ikke det? Blir bare litt annerledes!Så utrolig kjedelig.
Får håpe de ikke er smittet og klarer å få en fin jul selv om de er i karantene
Hvorfor skulle jula vært ødelagt pga karantene? Skal man ikke være hjemme å kose seg uansett når det er julIfølge hu er jula ødelagt. Prøver å si at nei, den er ikke det? Blir bare litt annerledes!

Fått inn bedre keeper nåOhoi som norge tuller det til i finalen2mål på nesten 15min
![]()