Fy søren for en jobb av frankrike da, de er helt råFått inn bedre keeper nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fy søren for en jobb av frankrike da, de er helt råFått inn bedre keeper nå
Det er Norge ogsåFy søren for en jobb av frankrike da, de er helt rå![]()
Det kom segDet er Norge også![]()
Nei, de hadde litt problemer derSjukt spennende kamp!
Tror nesten ikke jeg har sett Norge slite så med å knekke forsvarskoden til motstanderen før.

De var jo klart best så vel fortjentDet kom seghipp hurra!
Jevnt over, ja. De hadde en god første omgang, men strevde litt den første delen av andre omgang. Spennende ble det hvertfallDe var jo klart best så vel fortjent
Minus de 15 min i 2 omgang så var de best , så jeg synes det var fortjent , de har vært fantastiske dette mesterskapetJevnt over, ja. De hadde en god første omgang, men strevde litt den første delen av andre omgang. Spennende ble det hvertfall![]()
Hu skulle til svigerforeldra. Og ungen skulle i barnehagen mandag og tirsdag.Hvorfor skulle jula vært ødelagt pga karantene? Skal man ikke være hjemme å kose seg uansett når det er jul![]()
Hu skulle til svigerforeldra. Og ungen skulle i barnehagen mandag og tirsdag.
Åhh, krysser fingrene.Ja, da har yngste blitt syk. 3 dager før julaften. Snørr og hoste. Krysser fingra for at det går fort over og at storebroren ikke blir smitta. Vi skal bort på julaften.
Sitter å tenker på det nå faktisk. Vurderer å ta fram ribba fra fryseren. Har bestilt mer astmamedisin til eldste, sånn i tilfelle.Åhh, krysser fingrene.
(men hadde nok sørget for å ha en backupplan, og middag til julaften i hus Just in case...)
Må ta en sjekk av medisiner og se om det er noe vi trenger påfyll av før nyttår også må jeg få tatt og handlet inn så jeg har ribbe i hus, for å si det sånn.Sitter å tenker på det nå faktisk. Vurderer å ta fram ribba fra fryseren. Har bestilt mer astmamedisin til eldste, sånn i tilfelle.
Lurer virkelig på hva som har skjedd med ryggen min de siste ukene.
Den har vært ekstremt mye mer vond enn den pleier, og når jeg skulle opp i dag var bekkenet så vondt at jeg hadde problemer med å stå opp![]()
Fikk skikkelig krampe i bekken og korsrygg i går kveld, og det henger i fremdelesÅhh, det var ikke kjekt å høre.