Sjekk vårt bord daBordet vårt idag
temmelig julete (overse rot i bakgrunn) Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjekk vårt bord daBordet vårt idag
temmelig julete (overse rot i bakgrunn) Ah, sånnja. Slike har jeg sett, aldri prøvd.Aldri prøvd. Men liksom smelte sjokolade og få det til en klump på en pinne /skje som en kan røre i varm melk så blir er kakao. Tenkte legge det med til noen unger i julegave
Hatt lyst å prøve et par år. Øker sjansen for å gjennomføre ved å si til ungene at vi kan legge det ved noen gaverAh, sånnja. Slike har jeg sett, aldri prøvd.
Hehe, smart!Hatt lyst å prøve et par år. Øker sjansen for å gjennomføre ved å si til ungene at vi kan legge det ved noen gaver![]()
Ja det var juleteSjekk vårt bord datemmelig julete (overse rot i bakgrunn)
![]()
Greit å handlet de fleste gaver da hvertfallHjemme etter en lang handletur.
. Fått i hus mye gaver, mangler noen få. Må ha opptelling i kveld, men mangler min nevø (fant ikke det jeg skulle ha) og vår eldste datter (mannen ordner) og bursdagsgave til vår yngste datter, det er jo dagen etterpå. Samt til oss voksne fra min bestemor. Og noe lite fra nissen til eldste, og søren, fra jentene til eldste jeg har kjøpt til dem fra hverandre. (for det hele begynte med at jeg har fra ham til dem) Hmm.
Gjensto mer enn jeg var klar over, men jeg har habdlet mye i alle fall. (mannen skal handle i morgen eller mandag, han mangler uabsett min og må ordne en del mer) Nå er det å ta et tak i huset frem til ungene er i seng, og pakke inn etterpå. I morgen skal vi pynte juletre og bake (må lage pepperkakedeig i dag) tenker jeg, og lage litt godteri, kakao på pinne og noe sånn.
Tror ikkke jeg skal vise vårt bordSjekk vårt bord datemmelig julete (overse rot i bakgrunn)
![]()
Jeg prøver å skape julestemning, så kom med detTror ikkke jeg skal vise vårt bord![]()
Ser ikke bordet engangJeg prøver å skape julestemning, så kom med det![]()
Prioriteringer for vaksinen. Jeg lurer litt på hvor f.eks pappa stiller (han er veldig positiv til vaksine), 65år og under kreftbehandling![]()
Ikke vårt heller enda....Tror ikkke jeg skal vise vårt bord![]()
Men når man er 65 OG har underliggende sykdom?Eg går inn i kategorien 18-64 med underliggende sjukdom.

Vårt gir ikke akkurat julestemning nå... Gi meg noen timer /dager...Jeg prøver å skape julestemning, så kom med det![]()
Han er vel i gruppe 3 daMen når man er 65 OG har underliggende sykdom?
Jeg syns det er greit at helsepersonell ikke er prioritert i første omgang, hvis jeg har forstått vaksinen riktig![]()
Ja, gjenstår jo noe. Men mye falt på plass.Greit å handlet de fleste gaver da hvertfall
Mamma og pappa er "og deretter de over 65, mamma har i tillegg underliggende sykdom(mer)Mamma er i gruppe 3 , samme med svigerfar
Svigers er i 3 og 4