~Skravetråd for Desember ~

Aldri prøvd. Men liksom smelte sjokolade og få det til en klump på en pinne /skje som en kan røre i varm melk så blir er kakao. Tenkte legge det med til noen unger i julegave
Ah, sånnja. Slike har jeg sett, aldri prøvd.

Ah, sånnja. Slike har jeg sett, aldri prøvd.
Hatt lyst å prøve et par år. Øker sjansen for å gjennomføre ved å si til ungene at vi kan legge det ved noen gaver ;)

Prioriteringer for vaksinen. Jeg lurer litt på hvor f.eks pappa stiller (han er veldig positiv til vaksine), 65år og under kreftbehandling:nailbiting:

Vedlegg

• Screenshot_20201219_195304.jpg
    Screenshot_20201219_195304.jpg
    33,3 KB · Visninger: 9
Hjemme etter en lang handletur.
. Fått i hus mye gaver, mangler noen få. Må ha opptelling i kveld, men mangler min nevø (fant ikke det jeg skulle ha) og vår eldste datter (mannen ordner) og bursdagsgave til vår yngste datter, det er jo dagen etterpå. Samt til oss voksne fra min bestemor. Og noe lite fra nissen til eldste, og søren, fra jentene til eldste jeg har kjøpt til dem fra hverandre. (for det hele begynte med at jeg har fra ham til dem) Hmm.

Gjensto mer enn jeg var klar over, men jeg har habdlet mye i alle fall. (mannen skal handle i morgen eller mandag, han mangler uabsett min og må ordne en del mer) Nå er det å ta et tak i huset frem til ungene er i seng, og pakke inn etterpå. I morgen skal vi pynte juletre og bake (må lage pepperkakedeig i dag) tenker jeg, og lage litt godteri, kakao på pinne og noe sånn.
Greit å handlet de fleste gaver da hvertfall

Gått tur med hunden, deilig å gå uten at det regner. Ellers rolig dag, fått levert matvarer på døra, lagt på plass klær, skrevet handleliste , pakket inn en del gaver

Eg går inn i kategorien 18-64 med underliggende sjukdom.
Men når man er 65 OG har underliggende sykdom? :wideyed:
Jeg syns det er greit at helsepersonell ikke er prioritert i første omgang, hvis jeg har forstått vaksinen riktig :)

Mamma er i gruppe 3 , samme med svigerfar
Svigers er i 3 og 4
Mamma og pappa er "og deretter de over 65, mamma har i tillegg underliggende sykdom(mer)

Så vidt jeg vet er svigers i samme som meg og mannen, under 64 og uten de underliggende sykdommene på lista

Back
Topp