Skralvvetråd

Jeg vet, hadde det i 4 uker da jeg var gravid med alvin, legen ville ikke gjøre på meg spå måtte tilslutt kontakte legevakt da jeg hov ett opp i ansiktet. Tror det er forkjølelse nå, men smeller i øret og nesespray virker ikke som godt. Var slik det begynte sist ihvertfall.
Huff da, masse god bading. Håper u kan få noe or det satt at du blir frisk igjen :)
 
Jeg vet, hadde det i 4 uker da jeg var gravid med alvin, legen ville ikke gjøre på meg spå måtte tilslutt kontakte legevakt da jeg hov ett opp i ansiktet. Tror det er forkjølelse nå, men smeller i øret og nesespray virker ikke som godt. Var slik det begynte sist ihvertfall.
Å fysj, da får vi hååer det ike blir være :(
 
Ja. Veldig!! Hva skjer a? Snart kommer rørlehger får å se hva jan trenher til å fiksw noen rør på badet nedr så vi får begynt på dwt :-D

På mobilen. Digger appen ♥
 
Ja. Veldig!! Hva skjer a? Snart kommer rørlehger får å se hva jan trenher til å fiksw noen rør på badet nedr så vi får begynt på dwt :-D

På mobilen. Digger appen ♥
Her skjer det møte. Ventet på at samboer og angelics kommer hjem. Sp skal jeg være alene med de små resten av dagen.
 
Her har jeg ikke skrevet mye ser jeg:eek:

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
 
hva skravled det osm her inne da
 
Back
Topp