Skralvvetråd

mayaen80

Juni12s multitasker
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Jeg vet, hadde det i 4 uker da jeg var gravid med alvin, legen ville ikke gjøre på meg spå måtte tilslutt kontakte legevakt da jeg hov ett opp i ansiktet. Tror det er forkjølelse nå, men smeller i øret og nesespray virker ikke som godt. Var slik det begynte sist ihvertfall.
Huff da, masse god bading. Håper u kan få noe or det satt at du blir frisk igjen :)

FrøkenH

Juni12s motiverende
VIP

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Jeg vet, hadde det i 4 uker da jeg var gravid med alvin, legen ville ikke gjøre på meg spå måtte tilslutt kontakte legevakt da jeg hov ett opp i ansiktet. Tror det er forkjølelse nå, men smeller i øret og nesespray virker ikke som godt. Var slik det begynte sist ihvertfall.
Å fysj, da får vi hååer det ike blir være :(

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
Ja. Veldig!! Hva skjer a? Snart kommer rørlehger får å se hva jan trenher til å fiksw noen rør på badet nedr så vi får begynt på dwt :-D

På mobilen. Digger appen ♥

FrøkenH

Juni12s motiverende
VIP
Ja. Veldig!! Hva skjer a? Snart kommer rørlehger får å se hva jan trenher til å fiksw noen rør på badet nedr så vi får begynt på dwt :-D

På mobilen. Digger appen ♥
Her skjer det møte. Ventet på at samboer og angelics kommer hjem. Sp skal jeg være alene med de små resten av dagen.

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Her har jeg ikke skrevet mye ser jeg:eek:

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

KSO

Juni12s omtenksomme
VIP
hva skravled det osm her inne da

Topp