lurt. derfor quoter jeg detteNei, ikke like innlegg ihvertfakll. Men du kan jo skrive et nytt innklegg etteer du har quotet. Så er det bare og quote alt man ser![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
lurt. derfor quoter jeg detteNei, ikke like innlegg ihvertfakll. Men du kan jo skrive et nytt innklegg etteer du har quotet. Så er det bare og quote alt man ser![]()
lurt og jeg qouter dette og..Slik, nå skriver jeg et nytt innlegg etter jeg har quotet![]()
Ikke snaat!lurt. derfor quoter jeg dette![]()
JHahahl
lurt og jeg qouter dette og..
Har du fgjoert noe spennende i dag da?skriver et nytt et her også![]()
ja det kan det bliIkke snaat!Kan bli mange innlegg av dette
![]()
faktisk ikke. Har vært her inne hver ledige minutt også ellers har dagen gått til snuppa og matlaging + husvasking. Du da?Har du fgjoert noe spennende i dag da?
hmmm ja. det går fatksitks litt trengt nå. stopper på en måte opp før jeg får postet ntt innleggLurer påå å teste appen snar t igjen. NMå går det hammen tregt her:U/![]()
Veldig mangeja det kan det bli![]()
Har vært syk, er det enda, så bare gjort det hjeg har måttet i dag. Vært en del her dafaktisk ikke. Har vært her inne hver ledige minutt også ellers har dagen gått til snuppa og matlaging + husvasking. Du da?![]()
Ja, går velkdig tregt. Sikker tmye trafikk åå babyverden pga. konkurransen.hmmm ja. det går fatksitks litt trengt nå. stopper på en måte opp før jeg får postet ntt innlegg
uff da så kjedelig med sukdom. håper du blir bra fort. a konkurranseinstinkettet et inne for fulltHar vært syk, er det enda, så bare gjort det hjeg har måttet i dag. Vært en del her daKonkurranseinstiktet er på pklass
![]()
weeeee.. ja det går unnaHei hvor det går![]()
Ja, veldig kjedelig,. takk for det, gåper det selvuff da så kjedelig med sukdom. håper du blir bra fort. a konkurranseinstinkettet et inne for fullt![]()
Ja, mwerker det på nettet!weeeee.. ja det går unna![]()