Skralvvetråd

kan dessverre det, men er da lov til å hpe :D
jeg får jo mannen min hit før 17 mai så da kan jeg håpe trillen også kommer ;)
ja det er sant. hadde o vært kjet kjekt med nytrilletil han kommer :)
 
Hei og hå jenter! Endelig litt tid til bv:) Har nærmest gått i ett siden lørdag her :p I dag har jeg vært på trening på formiddagen,mens lillegutt var i barnepassen der. Så dro vi hjem etter det. Han har fått mat, og lekt..Jeg lagde meg litt lunsj, og vips så var det tid for at han skulle sove lur igjen ;) Så da hoppa jeg i dusjen og nå sitter jeg plantet i sofaen;)
 
ja det er sant. hadde o vært kjet kjekt med nytrilletil han kommer :)
hadde hvert veldig kjekt! :D
Spesielt til 17. mai da denne har gjennomsiktig regntrekk og det har ikke vi :eek:
 
Hei og hå jenter! Endelig litt tid til bv:) Har nærmest gått i ett siden lørdag her :p I dag har jeg vært på trening på formiddagen,mens lillegutt var i barnepassen der. Så dro vi hjem etter det. Han har fått mat, og lekt..Jeg lagde meg litt lunsj, og vips så var det tid for at han skulle sove lur igjen ;) Så da hoppa jeg i dusjen og nå sitter jeg plantet i sofaen;)
så deilig med litt trening. Her prøvede jeg å gi snuppa midadag, men hun ville ikke ha, så da prøver ivi igjen om neone minutter. nå må jeg støvsuge ser jeg for her er det støvete :)
 
så deilig med litt trening. Her prøvede jeg å gi snuppa midadag, men hun ville ikke ha, så da prøver ivi igjen om neone minutter. nå må jeg støvsuge ser jeg for her er det støvete :)
Bah, det er det her og...Får gå over med microfibermopp etterpå :p Om en time skal jeg begynne på middag så får slenge inn noen innlegg fram til det :p Kos deg med støvsuging ;)
 
Hei og hå jenter! Endelig litt tid til bv:) Har nærmest gått i ett siden lørdag her :p I dag har jeg vært på trening på formiddagen,mens lillegutt var i barnepassen der. Så dro vi hjem etter det. Han har fått mat, og lekt..Jeg lagde meg litt lunsj, og vips så var det tid for at han skulle sove lur igjen ;) Så da hoppa jeg i dusjen og nå sitter jeg plantet i sofaen;)
Så stilig med litt trening :)
Kos seg pø sofaen :)
 
Så stilig med litt trening :)
Kos seg pø sofaen :)
Vet ikke hvor kjent du er i Sarpsborg men på Borgenhaugen (langs iseveien v/europris) har de åpnet nytt senter og dit har treningssenteret flyttet. Stort og flunke nytt, så er så deilig å være der nå :)
 
Vet ikke hvor kjent du er i Sarpsborg men på Borgenhaugen (langs iseveien v/europris) har de åpnet nytt senter og dit har treningssenteret flyttet. Stort og flunke nytt, så er så deilig å være der nå :)
Ååh, vet h or det er ja:) er OK kjent i Sarpsborg, gikk på skole det i 2 0år:) ikke 20, men 2!;)
 
Åneeei...:( Er hun det? Jeg som var så fornøyd med henne...(haha, høres ut som jeg er hos gyn flere ganger i året) :p Bare vært hos ho to ganger..:p Men likevel...
Ja, likte øvd ho godt. Bare vært hos ho 2-3 ganger selv. Men veldig flink. For hælene ho nye er men flink :)
 
Er på vei til babysvømmingen må. Regner på det settes her. Skikkelig fritt Vær

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Skål prøve på det:) frøken elsker å bade og blir helt vill når hun kommer hjem svømmehallen. Kleshenger sett noen som er på glad hvis bading som det hun er

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Skål prøve på det:) frøken elsker å bade og blir helt vill når hun kommer hjem svømmehallen. Kleshenger sett noen som er på glad hvis bading som det hun er

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sp herlig dåd :D min synes vann er lutt skummelt :p
 
Da var vi på vei hjem. Skal bli godt å komme hjem og priser kitt middag. Tror snurra begynner bli litt sulten. Men stemninga var kjempe gøy. Masse dykking i dag:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Da var vi på vei hjem. Skal bli godt å komme hjem og priser kitt middag. Tror snurra begynner bli litt sulten. Men stemninga var kjempe gøy. Masse dykking i dag:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
om da DB få dere har kost derd:) hva skal dette spise til middag da?
 
Back
Topp