så bra. venter du spennende post, eller bare post generelt?dagen begynner bra her ihvertfalll
Snuppa sover hset ser OK ut, klesvask er jeg snart ferdig med men posten har ikke kommet enda![]()
Det har vi skjøvHurra! Eldker dissee trådene!![]()
Haha, kan ikke Skjønne hvorfor dryDet har vi skjøv
Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
De er du tilja disse er morsomme![]()
venter på den trillen jeg vant inne her, men hadde ikke kommet idag hellerså bra. venter du spennende post, eller bare post generelt?
Håpet den kommuner snart. Fot 17. Maiventer på den trillen jeg vant inne her, men hadde ikke kommet idag heller![]()
ååhh du får bare smøre deg med tålmodighet daventer på den trillen jeg vant inne her, men hadde ikke kommet idag heller![]()
Peøber men er ikke lett, kan ta 6 uker da ifra 2 maiååhh du får bare smøre deg med tålmodighet da![]()
Håper jeg også! hadde hvert en drøm å hatt den her til 17 mai, men kunne ta 6 uker ifra 2 maiHåpet den kommuner snart. Fot 17. Mai![]()
ååhh. ja da kan det nok gå litt tid ja.Peøber men er ikke lett, kan ta 6 uker da ifra 2 mai![]()
ÅåhHåper jeg også! hadde hvert en drøm å hatt den her til 17 mai, men kunne ta 6 uker ifra 2 mai![]()
kan dessverre det, men er da lov til å hpeååhh. ja da kan det nok gå litt tid ja.![]()