Skjult forum regler

For min del gjør jeg det flertallet vil :p! 10 innlegg på skjult syntes jeg virker ganske enkelt, spesielt om du advarer i tillegg om noen ikke har nådd :) du gjør en super jobb!!!! :)

Jeg forstår egentlig ikke hva som er problemet? Hva er det man frykter ved å ha noen medlemmer som ikke er så aktive?
Jeg tenker at det må være en fordel med mangfold. Her blir det litt som i det virkelige liv, noen er utadvente og snakker mye, andre sier ikke så mye, men kan komme med gullkorn når de først har noe på hjertet.

Jeg synes det er merkelig at man skal kastes ut fordi man ikke har vært aktiv på en stund. Det kan det være mange årsaker til. For noen er 10 innlegg på 30 dager veldig lite, for andre kan det være mye.
Jeg vet feks at flere på mitt andre terminforum har oppdaget at kjente, og folk de har visst hvem har vært i virkeligheten har snoket og lest innleggene deres. Mange lufter både familiære problemer, konflikter som kanskje har oppstått med en venn, bekymringer i forhold etc.
Ved at det faktisk er kriterier på skjult unngår man at hvem som helst som bare snoker får vært der inne. Det er naivt å tro at det bare finnes snille gode mennesker inne på et så stort forum, og at noen bare er litt stille av seg og liker å lese.
Vil man være en del av det mest private, og sårbare noen velger å dele på skjult så klarer man fint 10 innlegg på 30 dager. Om ikke synes jeg ikke de har noe der å gjøre. Klar tale fra meg.

Hvis man får en advarsel før man blir kastet ut så er reglene helt fine synes jeg :) Da vet man det hvis man har glemt seg noen uker også husker man for fremtiden at det er greit å holde seg litt aktiv hvis man skal ha denne tilgangen. Du gjør en bra jobb m&m mini :)

For min del gjør jeg det flertallet vil :p! 10 innlegg på skjult syntes jeg virker ganske enkelt, spesielt om du advarer i tillegg om noen ikke har nådd :) du gjør en super jobb!!!! :)
Hvis man får en advarsel før man blir kastet ut så er reglene helt fine synes jeg :) Da vet man det hvis man har glemt seg noen uker også husker man for fremtiden at det er greit å holde seg litt aktiv hvis man skal ha denne tilgangen. Du gjør en bra jobb m&m mini :)

Tusen takk søte dere♡

Gjør så godt jeg kan ihvertfall, men det skal vel kanskje litt til for å få 100 gravide damer til å bli fornøyde? ;) :p hihi

Tusen takk søte dere♡

Gjør så godt jeg kan ihvertfall, men det skal vel kanskje litt til for å få 100 gravide damer til å bli fornøyde? ;) :p hihi

Ler :D du sier noe der !! :) setter isåfall kjempe pris på at du tar deg tid til alt dette for oss :) viktig å få fram det også, mellom alle hormonene her :D hihi

Tusen takk søte dere♡

Haha, huff ja. Ingen enkel oppgave det gitt:) Hiver meg på de andre her og gir deg skryt for at du gidder, og i tillegg både er tålmodig, ryddig og blid:)

Haha, huff ja. Ingen enkel oppgave det gitt:) Hiver meg på de andre her og gir deg skryt for at du gidder, og i tillegg både er tålmodig, ryddig og blid:)

Hjelper med litt godord fra dere kjenner jeg :)

Hjelper jo ikke dere om jeg er grinete? ;) Liker orden i papirene, selv om det ikke ser sånn ut her hjemme :p

Har jo vært ganske dødt til nå, og har hørt veldig mange av de skjulte forumene har dødd ut etter en tid osv. Jeg tror flere vil åpne seg om det er litt krav, for da blir man jo gjerne litt mer kjent med hverandre osv. Men dette blir jo uansett hva du tror og hva jeg tror; og helt unødvendig å diskutere ;)

Det har du nok rett i. Tenker det er helt greit at det er forskjellige syn på det, og det ville nok vært rart hvis det ikke var det

Jeg ser at jeg er i klart undertall og lar derfor dette ligge nå.

Uansett, veldig enig med damene her. Utrolig flott at noen gidder og tar seg tid til å styre med tilgang osv!

Det har du nok rett i. Tenker det er helt greit at det er forskjellige syn på det, og det ville nok vært rart hvis det ikke var det

Jeg ser at jeg er i klart undertall og lar derfor dette ligge nå.

Uansett, veldig enig med damene her. Utrolig flott at noen gidder og tar seg tid til å styre med tilgang osv!
Vil alltid være ulike syn på ting:) Og hadde det ikke vært det hadde det jo nesten blitt kjedelig her inne;)

Back
Topp