Skjult forum regler

Er det reglene helt først i tråden du vil vi skal si oss enige i nå?

1 innlegget er de reglene som gjelder i dag, så om dere ønsker at det skal fortsette slik så si fra om du er enig, hvis ikke så kan du komme med ønskede endringer ved å redigere den :)

Last edited:
Da gjør jeg et forsøk :)

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre på skjult forum)
Liker egentlig 20 innlegg totalt mer enn 10 på skjult, men er enig i denne hvis vi klarer å lage mer liv på skjult forum. Er det ikke noe særlig prat der blir det for dumt å bare skrive haha ti ganger. Så her må vi vel alle gjøre en bedre innsats.
- For å få tilgang igjen, må det gå en mnd siden man mistet tilgangen til skjult forum
Hva med 2 uker? Synes en mnd er litt lenge..

Synes 10 innlegg på skjult forum på 30 dager er nok.

Ellers synes jeg at aktiviteten bør måles både på offentlig og skjult forum. (Kan jo heller øke antall innlegg på 30 dager?) av og til er jo tema ganske likt på både offentlig og skjult,og da vil jo akiviteten på en av de bli mindre..

2 ukers medlemskap i steder for 1 mnd :)

Det er forståelig, og er ingen som har foreslått 20 innlegg på skjult forum heller ;)
Men jeg blir veldig glad om dere bruker malen i innlegg 2 og bare endrer på dette evnt. (Har redigert det) Hvis ikke klarer jeg ikke å få telt opp ordentlig :)
Haha da har jeg bare misforstått ;)

Synes 10 innlegg på skjult forum på 30 dager er nok.

Ellers synes jeg at aktiviteten bør måles både på offentlig og skjult forum. (Kan jo heller øke antall innlegg på 30 dager?) av og til er jo tema ganske likt på både offentlig og skjult,og da vil jo akiviteten på en av de bli mindre..

2 ukers medlemskap i steder for 1 mnd :)

Siterer denne :)

Da gjør jeg et forsøk :)

- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre på skjult forum)
Liker egentlig 20 innlegg totalt mer enn 10 på skjult, men er enig i denne hvis vi klarer å lage mer liv på skjult forum. Er det ikke noe særlig prat der blir det for dumt å bare skrive haha ti ganger. Så her må vi vel alle gjøre en bedre innsats.
- For å få tilgang igjen, må det gå en mnd siden man mistet tilgangen til skjult forum

Perfekt eksempel :)
Så om alle er flinke til å følge dette eksempelet, blir jeg superhappy :D hehe

virker som det er enklere å bare ha de reglene som finnes? eneste forskjellen jeg mener en nødvendig er at innleggene skal også heller her inne også? + å øke antallet.

Ellers synes jeg at aktiviteten bør måles både på offentlig og skjult forum. (Kan jo heller øke antall innlegg på 30 dager?) av og til er jo tema ganske likt på både offentlig og skjult,og da vil jo akiviteten på en av de bli mindre...

Så om man ikke har et eneste innlegg på skjult forum etter en mnd syns du fortsatt man skal ha tilgang?

Så om man ikke har et eneste innlegg på skjult forum etter en mnd syns du fortsatt man skal ha tilgang?

Så langt hadde jeg ikke tenkt :D men om man er aktiv på offentlig og kanskje i perioder har mindre aktivitet på skjult så burde det vel ha litt å si? Særlig siden det ikke har vært all verden med aktivitet der hittil? Men som foreslått tidligere så er vel det noe alle må jobbe med hvis det skal bli aktivitet der inne.. Da er det vel enklere for andre å delta der også.

Men det er ikke så greit å lage regler på alt,så da er vel 10 innlegg en grei regel..

Så langt hadde jeg ikke tenkt :D men om man er aktiv på offentlig og kanskje i perioder har mindre aktivitet på skjult så burde det vel ha litt å si? Særlig siden det ikke har vært all verden med aktivitet der hittil? Men som foreslått tidligere så er vel det noe alle må jobbe med hvis det skal bli aktivitet der inne.. Da er det vel enklere for andre å delta der også.

Men det er ikke så greit å lage regler på alt,så da er vel 10 innlegg en grei regel..

Det står vel i reglene nå at man KAN miste tilgangen ved lite aktivitet la jeg merke til.Jeg kan jo selvfølgelig prøve å følge litt med på hvor aktive man er på åpen forum også, sammenlignet med hvor mye som skjer på det skjulte.
Men da stiller jeg spørsmål til hva som er aktivt på åpent forum? Det som er logisk for deg trenger ikke være logisk for meg ;)

Last edited:
Dytter litt på denne jeg:)

Redigert innlegg:
Fint om dere bruker nåværende regler og bare skrive slik dere mener det bør være, så blir det oversiktlig for meg å telle over :)

Eks. fra Mammafrue på hvordan det er lett å forstå:

Forslag til endringer:
1. Medlemskap i 2 uker (istedenfor 1 mnd)
2. Inaktivitet=mindre enn 20 innlegg på 30 dager (åpent og skjult)
3. Tilgang etter å ha mistet: minst 10 innlegg iløpet av 14 dager
Jeg skjønner ikke helt nr.2...Må man ha 20 innlegg til sammen fra åpent og skjult, ett fra hver?
Jeg synes ikke åpent bør ha noe å gjøre med kriteriene for å bevare tilgangen sin til skjult. Hva med de som evt kanskje ikke ønsker å skrive så mye på åpent? Om det er et krav om at de da må ha så så mange på åpent så vil jo de da miste tilgangen.
For de som HAR mistet tilgangen eller ikke har fått enda må det jo selvfølgelig telles det man skriver på åpent.
Men mulig jeg har misforstått punkt 2 altså:)

Jeg skjønner ikke helt nr.2...Må man ha 20 innlegg til sammen fra åpent og skjult, ett fra hver?
Jeg synes ikke åpent bør ha noe å gjøre med kriteriene for å bevare tilgangen sin til skjult. Hva med de som evt kanskje ikke ønsker å skrive så mye på åpent? Om det er et krav om at de da må ha så så mange på åpent så vil jo de da miste tilgangen.
For de som HAR mistet tilgangen eller ikke har fått enda må det jo selvfølgelig telles det man skriver på åpent.

Det var et forslag som har blitt nevnt.
Skjønner hva du mener da, og jeg syns heller ikke de skal ha noe med hverandre å gjøre. Da vil det jo brått ende opp med at man har tilgang selv om man ikke har skrevet et eneste innlegg på skjult, og det syns jeg blir feil.

Jeg stemmer for at vi skal beholde de reglene som er.
Det jeg i utgangspunktet ville få en klarhet i var hvordan man får tilbake tilgangen OM man mister den, men det var visst fler som hadde misforstått reglene om hvordan de skulle beholde den også.

Om det er veldig lite aktivitet på det skjulte, bør vi vel egentlig bare jobbe for å få det opp syns jeg, men noen syns da innleggene på åpent også skal gjelde. DA blir det et definisjonsspørsmål; hvor går denne grensen? Og det blir mye ekstra jobb for meg når jeg tenker meg om :p hehe

Var dette forståelig? :)

Jeg syns ikke det skal gjøres noe som helst med kriteriene for å få ha tilgang til skjult hvertfall. Jeg er en av de som ikke følger med på hvor mange innlegg jeg skriver, og en måned kan det være mange, mens den neste kanskje bare noen få. Så jeg håper reglene ikke er så strenge at man på dagen blir kastet ut uten advarsel dersom man har et par innlegg under 10.. Ellers må jeg vel bare begynne å holde tellinga ! :p

når det gjelder kriterie for å få tilbake tilgangen bør vel to uker holde? Det skjer ganske mye på en måned når vi går gravide :)

Jeg syns ikke det skal gjøres noe som helst med kriteriene for å få ha tilgang til skjult hvertfall. Jeg er en av de som ikke følger med på hvor mange innlegg jeg skriver, og en måned kan det være mange, mens den neste kanskje bare noen få. Så jeg håper reglene ikke er så strenge at man på dagen blir kastet ut uten advarsel dersom man har et par innlegg under 10.. Ellers må jeg vel bare begynne å holde tellinga ! :p

når det gjelder kriterie for å få tilbake tilgangen bør vel to uker holde? Det skjer ganske mye på en måned når vi går gravide :)

Planen min er å sende ut en advarsel noen dager før mnd går ut, og så teller jeg på nytt igjen før man evnt får en ny mld om at tilgangen fjernes. 10 innlegg på 30 dager tilsvarer 2-3 innlegg i uka, og bør være greit nok selv om man ikke er superaktiv mener jeg :)

Veldig enig i at tiden fra man mister til man kan få tilgang igjen kan endres til 2 uker, men syns det burde være et krav om innlegg også. Om man ikke skriver et eneste innlegg på de to ukene, så ser jeg ikke poenget med å få tilgang til skjult heller :p

Jeg mente i hvertfall at man bestemmer selv om man har du innlegg her eller inne på skjult? Opp til hvert enkelt?

Ikke så mange som har kommentert dette med hvor lange man har vært medlem av BV, så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet og vente noen uker til ;)

Ikke så mange som har kommentert dette med hvor lange man har vært medlem av BV, så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet og vente noen uker til ;)

Du har no straks innleggene da? Eller får du bruke tiden fram til du har vært medlem 1mnd til det? :)

Jeg mente i hvertfall at man bestemmer selv om man har du innlegg her eller inne på skjult? Opp til hvert enkelt?

Men da blir det jo slik at man får ha tilgang selv om man ikke har et eneste innlegg på skjult, som igjen vil føre til mindre aktivitet der inne

Back
Topp