Skjult forum regler

Jeg mente i hvertfall at man bestemmer selv om man har du innlegg her eller inne på skjult? Opp til hvert enkelt?
Jeg mener at skjult er skjult....Om man vil beholde sin tilgang der bør man også være aktiv der. Hvis ikke kan jo egentlig bare alle være aktive på åpent men likevel ha tilgang til skjult og bare lese der inne. Mener at alle som er på skjult også bør være aktive på skjult jeg da...Mulig litt vanskeligere nå til å begynne med, men det vil nok ta seg opp med tråder og aktiviteter der etterhvert som vi blir bedre kjent:)

Ja, det er ikke antall innlegg som gjør at jeg må vente, men det at jeg bare har vært medlem av BV siden 15. januar. Men det høres ikke ut som det er så mye aktivitet på skjult forum ennå, så det åpne forumet holder som sagt interessen min oppe :)

Hadde håpet flere skulle kommentere på denne men. Du går ikke glipp av så veldig mye der inne da ;)

Ja, det er ikke antall innlegg som gjør at jeg må vente, men det at jeg bare har vært medlem av BV siden 15. januar. Men det høres ikke ut som det er så mye aktivitet på skjult forum ennå, så det åpne forumet holder som sagt interessen min oppe :)

Jeg vil tro at det blir mere liv det inne etterhvert :) å ihvertfall om reglene settes i gang! :)

NYTTIG INFORMASJON :)

Tok noen stikkprøver nå bare for moroskyld angående regelen om 10 innlegg.

Når de som er mest aktive har mellom 10 og 20 innlegg på 1 dag , så burde det ikke være noe problem for de mindre aktive å få til 10 innlegg på 30 dager.
Problemet som har vært, tror jeg rett og slett ligger i at enkelte misforsto regelen ;)

Lik om du er enig :D

Jeg forstår egentlig ikke hva som er problemet? Hva er det man frykter ved å ha noen medlemmer som ikke er så aktive?
Jeg tenker at det må være en fordel med mangfold. Her blir det litt som i det virkelige liv, noen er utadvente og snakker mye, andre sier ikke så mye, men kan komme med gullkorn når de først har noe på hjertet.

Jeg synes det er merkelig at man skal kastes ut fordi man ikke har vært aktiv på en stund. Det kan det være mange årsaker til. For noen er 10 innlegg på 30 dager veldig lite, for andre kan det være mye.

Jeg forstår egentlig ikke hva som er problemet? Hva er det man frykter ved å ha noen medlemmer som ikke er så aktive?
Jeg tenker at det må være en fordel med mangfold. Her blir det litt som i det virkelige liv, noen er utadvente og snakker mye, andre sier ikke så mye, men kan komme med gullkorn når de først har noe på hjertet.

Jeg synes det er merkelig at man skal kastes ut fordi man ikke har vært aktiv på en stund. Det kan det være mange årsaker til. For noen er 10 innlegg på 30 dager veldig lite, for andre kan det være mye.

Hva er hensikten med skjult forum hvis det ikke er regler? Da er det lik så greit å ikke ha det? Hvis du mener alle skal få være der ;)

De reglene som gjelder i dag, er de som er anbefalt av admin. Og jeg tenker det er en grunn til at de har satt de reglene som er. Noen grupper har strengere krav vet jeg.

Et skjult forum er jo for de som ønsker å dele litt mer detaljer, og det er nok mange som ikke ønsker at enkelte kun skal være inne og lese det de skriver om seg selv.
Om man ikke har regler, kunne vi jo egentlig bare droppet skjult forum helt ;)

Hva er hensikten med skjult forum hvis det ikke er regler? Da er det lik så greit å ikke ha det? Hvis du mener alle skal få være der ;)

Neida, forstår at det må være noen krav til å komme inn. Forstår bare ikke hvorfor man skal være så opptatt av hvor aktiv alle er. Tenker bare vi alle er forskjellige på den fronten, og at vi vil skyve mange unødvendig fra oss.

Hva er så farlig med at noen medlemmer "kikker" mer enn de skriver? Hva er man redd for? Jeg ser ikke den store trusselen ved det, kanskje til og med de aktive medlemmene kan bidra med noe til de som ikke skriver så mye selv. Det må da være greit.

Neida, forstår at det må være noen krav til å komme inn. Forstår bare ikke hvorfor man skal være så opptatt av hvor aktiv alle er. Tenker bare vi alle er forskjellige på den fronten, og at vi vil skyve mange unødvendig fra oss.

Hva er så farlig med at noen medlemmer "kikker" mer enn de skriver? Hva er man redd for? Jeg ser ikke den store trusselen ved det, kanskje til og med de aktive medlemmene kan bidra med noe til de som ikke skriver så mye selv. Det må da være greit.

Hvis det bare er kikkere, så er det heller ingen som skriver noe? Å da dør jo skjult forum ut?
Greit å ha noen regler slik at det blir noe å lese også?

Det er i såfall din påstand.
Påstand? Det er jo ikke det. Men det er jo enklere å holde liv hvis man må skrive 10 innlegg?

Som et eksempel da:
Om onemortime og jeg (som er to av de mest aktive brukerene) skulle ha stått for all aktivitet på skjult, tror jeg det kunne blitt ganske labert der inne :p

Ja, jeg er aktiv, men er også avhengig av at noen er aktive med meg, hvis ikke går det ikke. Om alle skulle tenke at jeg trenger ikke å være så aktiv fordi det er andre som er det, så kan det fort bli et ganske dødt forum ;)

Som et eksempel da:
Om onemortime og jeg (som er to av de mest aktive brukerene) skulle ha stått for all aktivitet på skjult, tror jeg det kunne blitt ganske labert der inne :p

Ja, jeg er aktiv, men er også avhengig av at noen er aktive med meg, hvis ikke går det ikke. Om alle skulle tenke at jeg trenger ikke å være så aktiv fordi det er andre som er det, så kan det fort bli et ganske dødt forum ;)

Ja, jeg forstår det poenget. Tror likevel ikke at det hadde dødd ut, bare se her på åpent forum. Er jo ganske mye aktivitet uten at det er krav til det. Men absolutt mulig at jeg tar feil

Ja, jeg forstår det poenget. Tror likevel ikke at det hadde dødd ut, bare se her på åpent forum. Er jo ganske mye aktivitet uten at det er krav til det. Men absolutt mulig at jeg tar feil

Har jo vært ganske dødt til nå, og har hørt veldig mange av de skjulte forumene har dødd ut etter en tid osv. Jeg tror flere vil åpne seg om det er litt krav, for da blir man jo gjerne litt mer kjent med hverandre osv. Men dette blir jo uansett hva du tror og hva jeg tror; og helt unødvendig å diskutere ;)

Last edited:
Back
Topp